Visa ett inlägg
Gammal 2023-06-02, 16:45   #6
shasha

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
HAR DU NÅGON ANNAN SOM HAR DINA INLOGGNINGSUPPGIFTER - LÅTER JU NÄSTAN SÅ. kanske läge byta lösenord

ok jag har kört travfakta (travguru) i i vart 20 år och det har aldrig varit några prenumerationsproblem etc

pausat prenumeration när jag följt travet på lägre nivå och återstartat den OCH Antagligen använt minst 2 e mail adresser

kan inte minnas ETT enda fel med min prenumeration.

kört korta perioder med ronden också, funkat utmärkt det också

ett bra generellt tips är be banken om ett nytt kort, då avslutas alla pågående prenumerationer eftersom det betalas via ett makulerat kort (har del expire date)

Att man får reklam o erbjudanden titt som tätt är inget man kan göra något åt, det skickas väl tilla alla som finns i kunddatabasen,

De enda som har dessa uppgifter bör vara support, eftersom de uppenbarligen gör alla möjliga konstigheter: raderar konto, lägger tillbaka, ändrar lösenord, uppgraderar prenumeratin osv. De har bett om ursäkt och rättat varje gång men jag har ruttnat på skiten eftersom jag ibland inte kan logga in på Travfakta på en halv dag.Och att jag måste bevaka mitt konto som ett hök.

En gång, i hstas, förklarade de att det var teknisk fel när ca 15 kunder hade fått sina travfakta prenumerationer uppgraderade till den allra dyraste. utan deras begäran. Fick tillbaka pengarna men sedan har det varit återkommande konstigheter.

Nej, ingen annan som använder mina inloggningsuppgifter. Har använt olika kort och ändrat lösenord många många gånger, utan skillnad, och det är hela tiden supporten som varit framme och gjort något när det blivit konstigheter.

Ingen har tillgång till min dator, mina inloggningsuppgifter, mina bankkort....eller min bostad för den delen.

Funderar på hur många fler som råkat ut för liknande men inte har för vana att kolla vilka inköp som plötslig dyker upp på ens trmediakonto och som syns i bankens transaktioner.

Jag har varit kund hos trmedia förr, aldrig någonsin haft problem tidigare heller. Men sen i november har det inte gått en månad utan problem - den vanligaste är att jag inte kunnat logga in på Travfakta med mindre än att jag öppnar sidan i inkognito-läge, för loggar jag in i vanlig fönster, blir jag oftast utsparkad och får meddelandet att jag inte har en prenumeration, fast jag har det. Men sen jag började logga in i inkognito-läge har inte det problemet dykt upp igen.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat