Det kallas väl TV-system, när man har spikarna i slutet?
Fick just se att det var så mitt system såg ut. Ska upp i Masthugget och partaja med "gaisarn" i morrn, så det får bli ett tidigt system utan sedvanlig titt på värmningar m m. Men det brukar ju inte hjälpa ändå
Avd 1:
1 ENGE EROS åker med i egenskap av spår 1 i volt. En princip!
4 ROSSI GARLINE har jag ingen relation till. Men en Christer Eriksson-häst som van senast och nu får Örjan bakom tömmarna känns svår att gå förbi.
6 TULLIBARDINE BOE är given att ta med i volt. 7
OLGA UTCA kan vara en rysare på långt!
8 ORLANDO är bästa hästen med bästa kusken fast med sämsta läget. Med rätt lopp så...
10 JELLO W. väntar jag på. Kan skrälla här, speiellt om det blir en omstart.
11 GAMBINO BRICK är min kioskvältare i loppet. Kommer från seger och nu rycker man alla skor. 11:an vinner oförskämt ofta i avd 1.
Avd 2:
1 THAT´S IT åker med i egenskap av spår 1 i volt.
3 JUDGE D. ÄR VÄL BÄSTA HÄSTEN, nu barfota men lurigt spår.
6 GREENSBORO ZET. Vet jag inte så mycket om, men svårt att hoppa en zettare.
8 FARFARS DREAM. Måste ju tro på den fast jag är morfar.
9 REAL SCOTCH. Trots att JU leder pyromanligen så brukar han ofta vinna när han inte är favorit.
Avd 3:
1 BAKOVO MAIL känner jag icke. Men jag känner ju Bålgetingen, så jag vågar inte spela utan den.
6 MY HONKY TONK MAN imponerade på mig senast fast den bara blev fyra i mål. Se det loppet i arkviet!
Avd 4:
Volt igen!
1 MAHALA åker med!
4 FLORENCE har det varit mycket snack om. Lurigt spår.
6 BEAUTY SMART FACE har form och läge.
Avd 5:
3 DE FACTO. Segern känns som ett faktum!
Avd 6:
10 ESPRIT SISU var en spik för mig redan i söndags. Goa procent på en go häst!
Avd 7:
7 LARA BOKO. Eftersom jag spelar igenom de 5 första Tomb Raider-spelen nu så är jag inne på Lara. Dessutom borde hon väl med sina 9 miljoner slå det här gänget?