Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Inte exakt samma väl?
Om man har 4 rätt på u-raden kan det ju bli upp till 6 tecken vardera av de andra tecknen.
Det blir inte samma som att begränsa de andra tecknen till 2-4.
4-7 u-rätt på 10 helgarderade blir 25824 rader oreducerat.
Helgardering.se reducerar ner det till 2687 rader på 12-gar.
|
Tack Strappa, så är det ju. Men det är någonting i "intervallet" som fick mig på villovägar.
Kravet med minst 2 kryss och 2 tvåor diskvalificerar 7 ettor. 7+2+2=11 matcher, hmmm eller missar jag någonting igen?
Jag kommer ihåg att jag tänkte försöka förbättra U 10-0-2472 men minns inte om jag lyckades.
Går man tillbaka till sidan 39 verkar det som att Bosse gav upp i förtid med systemet.
https://www.sharps.se/forums/583273-post580.html Trodde därför att systemet
Helgardering producerade på 2452 rader var just en bättre variant, men nu ser jag ju att så inte är fallet.
Helgardering gör även det här systemet på fler rader och förmodligen sämre än det som finns i tråden.
Så i all välmening Anders, programmet är snyggt och förmodligen jäkligt bra. Men du behöver hitta någon annan selling point än systemen tror jag. Copema la ju ner de undermånliga garantisystemen, kanske kan du hitta ett säljargument i deras resonemang angående SMF. En annan efterfrågad funktion rör bolagshantering där missnöjet med Svenska Spels lösning är stor. Deltagare som låser upp andelar genom att gå med i bolag men sedan inte löser andel osv. Swish som betallösning? osv