Visa ett inlägg
Gammal 2023-08-26, 11:21   #16
SakanAA

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4837
Standard

Älskar de här omgångarna med stora potter! Idag kommer jag nog chansa bort Gocciadoro helt från kupongen.

Avd 1. Klar favorit att spetsa är 2 Comes With Age, får han bestämma tempot själv så vinner han. Men idag kommer jag spela på att det blir lite körning med högt tempo första varvet, sen blir favoriten omsprungen på upploppet. Bred gardering.

Avd 2. Inne på att 8 Ringo Adore är bästa hästen och vinner trots spår 8 . (De fyra senaste åren har 9 av 28 vinnare på V75 haft spår 8 den här helgen!)

Avvaktar värmningarna innan jag bestämmer mig helt i de första loppen.

Avd 3. 4 Bäcklös Uriel och 1 Månlykke A.M. är mina klara A-hästar. Men min miljonhäst den här omgången är 11 Pydin. Den kommer jag inte spela utan idag. Hoppas på bra effekt på vagnskiftet. Om jag har råd åker nog Perssons 3, 5 och 8 med på systemet också.

Avd 4. Här kommer jag strecka så många jag har råd med och försöka jobba in en skräll. 8 Curie gillar jag och har med ganska tidigt, smygresa och vass avslutning 4%.

Avd 5. 1 Maybach W.F. spets och slut känns ganska troligt, låster troligtvis med 7 Hobart som det låter väldigt bra på.

Avd 6. 2 Galant Ima blir troligtvis min chansspik den här omgången. Bör sitta bra till från läget och första BFO, kör Mats kör!

Avd 7. 6 San Moteur börjar stiga lite på procenten nu. De största tjänsterna spikar och de flesta experter vekar gå på honom. Undrar hur högt han hamnar innan spelstopp? Ligger han kvar runt de här procenten spikar jag med, annars åker nog både 2 Hail Mary och 4 Borups Victory med på lappen.

Nu är det bara att invänta sista infon och ta de slutgiltiga besluten!
Lycka till alla!
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat