Mitt resonemang lite kort..
Avd 1. 3 Maxima Shermer är mitt spikalternativ här. Preben låter lite optimistisk efter att ha startat för tätt senast. Lär ladda för ledningen och Jägers är Jägers.. Garderar man så är 5 Princess Beluga och 2 Moira Boko värst emot. 12 Carmita Silvio är lyxstrecket! Schas på favoriten (som nog är 3e/4e handare när starten går)
Avd 2. Ett kassaskåpsäkert trehästarslås!? Jag ser två olika scenarier i detta lopp där vinnaren är beroende på utgången. Svarar 4 Kendall Jackson ledningen när 8 Lozano di Quattro ställer frågan efter halvvarvet, det är frågan det.. Svarar MAD ut Tobbe så smyger ju Svedberg med och har en redig rökare att komma med! Spik på firma Nurmos/MAD för den modige.
Avd 3. Här sätts vi på lite prov! Hank D.K tycker jag är rejält överspelad men ändå given i ett garderingslopp. Kommer 6 Alessio till ledningen (vilket är lite tveksamt) så är det mitt förstaval. Annars är 11 Soundtrack och 10 Cheops tidiga. Stänkaren och lyxstrecket är 1 Önas Royal som kan sitta i rygg på ledaren. 8 Jollywood är inte oäven om Ludde jr forcerar till ledningen. Blev precis struken!
Edit Plötsligt så är inte Hank D.K så överspelad då det nu är rätt bra chans att han sitter i ledningen.
Övriga spikalternativ är:
Isco Am på kapacitet och Nurmos form.
Eminent Kronos som borde ha fin chans att nå ledningen.
Longgone River kan trilla undan väl i spets.
Live To Tell är omgångens bästa spik om ni frågar mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av KalleKlut den 2023-10-04 klockan 15:17.
|