Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-22, 01:13   #376
mars
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandberg Visa inlägg
Hmm förstår inte riktigt vad du menar med att "ställa in"? Om du kollar på mina spreadsheet så ser du att jag har flera olika men ett spreadsheet där jag lägger in alla mina spel tillsamans. Alltså jag lägger in alla spel ifrån mina spread till ett "total" spread med alla spel.. Så jag ryggar mig själv om du förstår vad jag menar och i och med det så är ju unitsize osv densamma i alla spread men problemet uppstår ändå...
Hmm ska titta på det.

Citat:
Ursprungligen postat av laban1982 Visa inlägg
När man spelar NFL eller CFB står sporten som Amerikansk Footboll
Skulle vara bra om du kunde fixa bort det extra O:et
Sedan bara en fråga angående NCAA skulle det som förr gå att lägga B eller F efter så man direkt ser om det är basket eller fotboll?
Oops

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Spreadsheetet är grymme, allt går att filtrera om man gör rätt. Nåt som vore nice dock är ett rapportverktyg eller möjlighet att spara filter. Eller access till en SQL-prompt

Det jag egentligen vill åstadkomma är en summering av statistiken för de olika rekare jag ryggar, med ~15 rekare för tillfället är det lite meckigt att göra för hand.
Nåt i stil med
Rekare: DG W-L-P: 12-8-2 Netto: +115.04 ROI: 121.95%
Då skulle man lätt se att det är värt att vänta till midnatt för DG's rekar, att jag jinxar shoreline nåt grymt och WD är många lir för halvdant resultat.
Japp precis detta är på gång, står på todo om än inte så utförligt
mars är inte uppkopplad   Ge poäng