Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-22, 00:13   #376
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandberg Visa inlägg
Hmm förstår inte riktigt vad du menar med att "ställa in"? Om du kollar på mina spreadsheet så ser du att jag har flera olika men ett spreadsheet där jag lägger in alla mina spel tillsamans. Alltså jag lägger in alla spel ifrån mina spread till ett "total" spread med alla spel.. Så jag ryggar mig själv om du förstår vad jag menar och i och med det så är ju unitsize osv densamma i alla spread men problemet uppstår ändå...
Hmm ska titta på det.

Citat:
Ursprungligen postat av laban1982 Visa inlägg
När man spelar NFL eller CFB står sporten som Amerikansk Footboll
Skulle vara bra om du kunde fixa bort det extra O:et
Sedan bara en fråga angående NCAA skulle det som förr gå att lägga B eller F efter så man direkt ser om det är basket eller fotboll?
Oops

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Spreadsheetet är grymme, allt går att filtrera om man gör rätt. Nåt som vore nice dock är ett rapportverktyg eller möjlighet att spara filter. Eller access till en SQL-prompt

Det jag egentligen vill åstadkomma är en summering av statistiken för de olika rekare jag ryggar, med ~15 rekare för tillfället är det lite meckigt att göra för hand.
Nåt i stil med
Rekare: DG W-L-P: 12-8-2 Netto: +115.04 ROI: 121.95%
Då skulle man lätt se att det är värt att vänta till midnatt för DG's rekar, att jag jinxar shoreline nåt grymt och WD är många lir för halvdant resultat.
Japp precis detta är på gång, står på todo om än inte så utförligt
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-22, 00:39   #377
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Japp precis detta är på gång, står på todo om än inte så utförligt
Det är ju fantastiskt!
sox är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-22, 18:25   #378
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

jaha, nu när det är några av de sharpaset som byter nicks, hänger sheetet med på den grejen? om man börjar använda nya nicks i rekrutan, har man ryggat olika då eller ändras detta per automatic?
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-23, 02:30   #379
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

för att lägga in ett bokat spel i spreadsheet visst tar jag det bokade oddset, sen inv och sedan betfair? då har jag det faktiska oddset jag erbjuds på att det inte ska gå in?
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-23, 11:35   #380
 
Nillsons avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 765
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
för att lägga in ett bokat spel i spreadsheet visst tar jag det bokade oddset, sen inv och sedan betfair? då har jag det faktiska oddset jag erbjuds på att det inte ska gå in?
Japp. Jag testade på ett av min spreads och de stämmer. Det diffar bara på några ören upp och ner.
__________________
...my famous last words.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
Nillson är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-23, 11:38   #381
 
Nillsons avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 765
Standard

Kommer det komma en funktion som gör så man kan sätta in och ta ut pengar utan att behöva ändra startkassan eller starta nytt sheet?
__________________
...my famous last words.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
Nillson är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-25, 16:30   #382
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan man lägga in så att man ser 50 spel istället för 25 som default?
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-26, 18:54   #383
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

ser att det är en hel del NCAAB mactcher som saknas när man ska lägga in dem.
Finns det någon källa med mer matcher?
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-30, 15:02   #384
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Då verkar spreadsheet.se ligga nere! Är det karma för att jag inte gått över hit? Blir riktigt skraj nu ju. +450 spel åt helvete
Finns det någon funktion så att man kan få hem sheetet som excel-dokument eller något här på sidan?
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-30, 15:18   #385
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frikeer Visa inlägg
Då verkar spreadsheet.se ligga nere! Är det karma för att jag inte gått över hit? Blir riktigt skraj nu ju. +450 spel åt helvete
Finns det någon funktion så att man kan få hem sheetet som excel-dokument eller något här på sidan?
Hehe sidan var nere 15min av någon anledning men backuper görs naturligtvis, finns ingen exportfunktion.

Kommer svara på övriga inlägg snart, men har tyvärr inte så mycket tid att koda närmsta tiden pga tentor å skit
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-30, 15:33   #386
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Jag får ju mindre panik iaf! F.o.m nu ska jag dubbel-bokföra!
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-07, 04:39   #387
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Importeringsfunktionen fungerar kanon sålänge inga extraordinära tecken såsom åäö använda.

Vill t.ex. infoga Södertälje SK - Frölunda HC men det fungerar inte (såvida man inte skriver Fr och sen letar efter det själv i listan). Har provat med Frolunda och Sodertalje, fungerar inte heller (det gjorde det förut).
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-07, 21:06   #388
LTG
 
LTGs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 285
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
För att lägga till ett sheet som favorit så klick på stjärnan som finns vid titeln på spreadsheetet.
Har denna funktion försvunnit? Jag kan inte se den längre.
LTG är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-09, 14:28   #389
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Jag har ett önskemål om att datum och tid läggs in reken lades in på spreadsheet.

Detta för att kunna utvärdera vilka rekare som pasar mig för mig att följa med de tider på dygnet som jag bettar
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-09, 14:43   #390
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ALA Visa inlägg
Jag har ett önskemål om att datum och tid läggs in reken lades in på spreadsheet.

Detta för att kunna utvärdera vilka rekare som pasar mig för mig att följa med de tider på dygnet som jag bettar
Finns redan. Håll markören över respektive odds så ser du.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td