Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-27, 16:55   #4
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 759
Sharp$: 13108
Standard

Allmän Jägers Filikrums


Jag har fått hästarna med nummer 7 på hjärnan inför morgondagens spelvärda Jägers omgång. Försöker motivera mina tankar. Övertyga mig själv

7 Eddie The Eagle 9 vinster på 13 försök är årets skörd. Ok flertalet i ganska behagligt danskt motstånd men gått grymma tider. Morgondagens Bronsförsök är stenhårt emot men tidigt streck på min kupong.

7 Shallow Flemming är Flemming och svårbedömd. Dessutom voltstart. Men jag tror den gode Jensen har vässat upp formen och märren är rutinerad för klassen.

7 Darwih Wise L. Har pausat länge och gör Sverige debut men känns lite bortglömd. Naturligtvis svårbedömd men 4-5 häst i min ranking.

7 Collier I.T. Ännu en svårbedömd rackare men har hög lägsta nivå och definitivt bättre än raden. Gick en 09 tid på Tingsryd i somras. Känns lite bortglömd bland proffstipparna.

7 Kondor Dream Distansgynnad rackare och Lillgoopen upp. Halmstad hästen är definitivt skrällduglig om de mer betrodda kommer på vingel eller har en dålig dag. Stayer loppet känns ganska öppet. Favoriten står i 21%

7 Ture L.A. Grym travare när han fungerar. Duger gott i Silver och 9% är bra spelvärde.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat