Visa ett inlägg
Gammal 2023-11-01, 14:17   #27
sigh

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag förstår inte varför det här ska vara ett problem. Man kan välja de uppgifter som man vill ha med i listan och vill man ha samma som tidigare så kan man ju välja det. Man kan även använda förvalen Enkel lista eller Populär lista om man inte vill välja själv, eller så kör man på gamla listan och då behöver man inte bry sig. Det är bra av ATG att ge spelarna en massa möjligheter att själv välja hur man vill ha det eller om man vill ha det som förut.

Problemet är väl för många att startlistorna blivit sämre om man inte kör på en stor skärm. Till mobilen så måste man kunna scrolla mellan loppen. Nu måste man scolla upp för att byta lopp t ex. Sidan är inte speciellt intuitiv heller med alla underliga "hål" mitt i sidorna.
De har gömt undan DD-oddsen under tips och nyheter av någon anledning och det är en massa onödigt lulllull som man inte kan ta bort, t ex den där jävla kuskgubben som inte fyller någon riktig funktion innan man kollar loppen. (Måste helt ha bommat kuskdressen i anpassningar)

Lade nu till allt jag hade i gamla sidan och då får jag en rullist som jag måste använda för att ta del av infon så de har tagit bort översikten helt och hållet..

På min 14"skärm så är nya sidan betydligt mer svårjobbad och grötig. Den ser ut som ett tv-spel som är anpassat för småbarn med färgglada gubbar och symboler.

Problemet med inställningarna har ju följt med sedan de införde systemet med egna val så det kan man ju inte beskylla nya sidan för iaf.

Senast redigerad av sigh den 2023-11-01 klockan 14:28.
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat