Citat:
Ursprungligen postat av mazzy
| 2010-11-23 01:00 | NHL | New York Rangers vs Calgary Flames ÖVER |
Ö 2.5 |
FT+OT |
2 |
2.020 |
Martin Biron i mål för hemmalaget. Bra målvakt, men inte samma klass som Henrik Lundqvist. Calgary har fått ordentlig fart på målskyttet den senaste tiden och har gjort 19 mål totalt i de fem senaste matcherna. Man har gjort fler än 2,5 mål i fyra av dessa matcher.
| 2010-11-23 01:30 | NHL | Ottawa Senators vs Los Angeles Kings ÖVER |
Ö 2.5 |
FT+OT |
2 |
1.781 |
Pascal Leclaire i mål för hemmalaget. Han har riktigt kass statistik, och senast han fick starta släppte han in sex mål. Det var mot Vancouver den 11 november. Los Angeles har gjort 17 mål totalt i de fem senaste matcherna. Man har gjort fler än 2,5 mål i fyra av dessa matcher. Ottawa har släppt in 23 mål totalt i deras fem senaste matcher. Man har släppt in fler än 2,5 mål i fyra av dessa matcher.
| 2010-11-23 01:30 | NHL | Tampa Bay Lightning vs Boston Bruins |
ML |
FT+OT |
2 |
2.060 |
Fint odds här med tanke på att Tampa har tre raka segrar. Rask i mål för Boston. Ingen dussinlirare direkt, men Thomas har varit hetare. Jag ger Tampa 55% vinstchans tack vare hemmaplansfördel.
|
Med din motivering, varför inte spela Kings TT Över 3?
Sen så tycker jag personligen att med Tampas skador i laget och bostons senaste nytändning sänker deras procentuella vinstchans. Jag har faktiskt själv tagit boston här, för en liten slant.
Mitt stora spel för dagen blir Washington -0.5.
Lycka till alla glada barn!