Visa ett inlägg
Gammal 2024-01-13, 19:36   #91
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Håller med. I min värld inte helt enkelt att hitta 5 och 6 rätt idag på ett moderat system. Men spelet på V75 och V86 är på väg att förstöras för oss vanliga Svensson spelare. Varvade stor system och stora proffs andels spelare lakar ut spelvärdet. Dags att gå över till gamla hederliga V5 / V4 och möjligen DD.
Jag har helt slutat spela V75 med egna system. V86 har jag aldrig spelat . Tror helt enkelt inte det är möjligt att med små system konkurrera på dagens marknad som alltmer domineras av bolagssystem. Köper hellre in mig på dom och koncentrerar mig på enloppsspel och någon gång V4 eller dd. Känns som det är där man har möjlighet att gå plus de omgångar man är påläst . Men gäller även där att ha disciplin för att klara målet på lång sikt vinna mer än man förlorar. Det gäller att inse att det är bättre att avstå spel om man inte hittat något intressant i ett lopp. Tycker som jag alltid tyckt att vintern är en oerhört trist tid. Hittar sällan något vettigt att spela vid den här tiden på året och de dåliga banorna och sträng kyla gör dessutom att slumpfaktorn ökar väldigt mycket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat