Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-01-13, 18:36   #91
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 166
Sharp$: 57056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Håller med. I min värld inte helt enkelt att hitta 5 och 6 rätt idag på ett moderat system. Men spelet på V75 och V86 är på väg att förstöras för oss vanliga Svensson spelare. Varvade stor system och stora proffs andels spelare lakar ut spelvärdet. Dags att gå över till gamla hederliga V5 / V4 och möjligen DD.
Jag har helt slutat spela V75 med egna system. V86 har jag aldrig spelat . Tror helt enkelt inte det är möjligt att med små system konkurrera på dagens marknad som alltmer domineras av bolagssystem. Köper hellre in mig på dom och koncentrerar mig på enloppsspel och någon gång V4 eller dd. Känns som det är där man har möjlighet att gå plus de omgångar man är påläst . Men gäller även där att ha disciplin för att klara målet på lång sikt vinna mer än man förlorar. Det gäller att inse att det är bättre att avstå spel om man inte hittat något intressant i ett lopp. Tycker som jag alltid tyckt att vintern är en oerhört trist tid. Hittar sällan något vettigt att spela vid den här tiden på året och de dåliga banorna och sträng kyla gör dessutom att slumpfaktorn ökar väldigt mycket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-13, 18:43   #92
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Undra vad Ladyn hade för km-tid sista 250 metrarna från sista till tredjeplatsen. Synd att det var så många ivägen i startrusningen. Men 3:e pris i V75 är också bra
Mycket bra insats! Är ingen hemlighet att Jocke och Sjunnesson inte är de bästa vänner. Sjunnesson såg såklart möjligheten att med sin chanslösa häst sabotera för Jocke, drog tvärstopp när han såg vem som låg bakom.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-13, 18:43   #93
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Olga var det mycket skrik om senast. Idag helt bortglömd . Då blir det ingen konfiskering av femrättspoolen idag.
Hittade inga vettiga spel idag själv . Längtar till våren.
Den startar så ofta att jag trodde formen var vikande.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-13, 19:10   #94
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
En 3 procentare , en 4 procentare , en 6 procentare och ingen megafavorit idag. Ändå bara ”kaffepengar ” på 6 och 5 rätt. Inte lätt att bli rik på V75.
Dagens mest streckade vann
Dagen näst mest streckade vann

de senastye 13 gångerna det blivit så, 2 största favoriterna vinner , har det blivit 0 kr på 5 rätt


du får gå tillbaka till Drby Lördagen 2022 då fick man 24 kr på 5 rätt man

54 071 243 24
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-13, 19:14   #95
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Dåligt av Jepson (enligt mig, subjektivt) att inte attackera långt tidigare.
Goop sa i Björnkollen att man nästan kunde spika.
Han rankade sin häst som en solklar etta.
Men Jepson satsar hellre på att vara på plats än att vinna...

Jepson kunde väl räkna med svar av Herion Darling


Går Jepson går S Persson och då blir det 3e spår utan rygg resten, eller i bästa fall dödens mer Heroin D i ledningen

Viiss hon är speedig, men hon skall nog helst sitta långt fram, bakspår o köresa är inte hennes melodi, idag kunde hon inte utmana stålmor, Olga höll henne lätt bakom sig
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td