Visa ett inlägg
Gammal 2024-01-24, 10:49   #8
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja Uhrberg trodde mycket på Kingsman inför Kalmar starten men 4 raka G är ett stort bekymmer i min värld. Men du kanske sitter på leken
Kingen duger nog gott om felfri
Mina tidiga Jägers drag.
Psst gräsänkling för tillfället och då är ju travfunderingar en grym kompis.

V86 1) 3 No Surrender är min stänkare. Luring med stort L.
4 Caravaggio Jet Duger gott på sina ”danskepengar”. Måstestreck.

V86 3) 2 Jackie O.H.S. Gick bra senast. Se danskepengar ovan

V86 5) 2 Woogie Broline står perfekt inne och distansgynnad ä4 bara förnamnet. Svårfångad.

V86 7) 9 Capitano Ok surt läge men helt överlägsen senast i betydligt tuffare gäng. Perfekt inne i klassen. Smack.
Solvalladragen

V86 2) 2 Nightingale och 3 Dreamtide måste väl bevakas på läget. Ganska behagligt motstånd.

V86 4) 8 Nepthys Boko Djuse pojkarna har som vanligt en bra vinstchans trots lite byngligt läge. Trixton märren är nog svårslagen.

V86 6) 1 Mateo Di Quattro Uttrarna har hittat ett lämpligt lopp för sin starke krigare med Erik som driver. Spår 1 är spår 1 men distans och motstånd är perfekt.

V86 8) 2 Global Dictator Spår 2 i volt är lite oddshöjande men Erik är en stabil driver och fixar nog en felfri avgång.
6 Valnes New Love Volt Jorma i farten igen och snart sitter seger 12000 Dreamteams varning är befogad.
Loppet känns dock ganska öppet och garderingsvänligt. Djuse pojkarna är som vanligt med rätta hårt betrodda.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+5)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat