Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-01-22, 15:08   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Onsdagen 24/1 - V86 Jägersro/Solvalla - jackpot


Lord Skarplöth snodde 20% av jackpotpengarna rakt av.

Tänk om jag visste att Uhrberg fått ordning på valacken” Kingsman”, då hade jag släggat in spiken utan att blinka. Maharajha sonen är enl mig den kapacitetsmässigt bästa hästen i löpet.
Resultatraden är en nära-döden-upplevelse för en tipster, idel galopper och ägg.
Grejen är att jag inte vill stå brevid och titta när Kingsman hittat rätt på grejorna
och går felfritt. Jag gissar att ekipaget trendar neråt fram till start, trots ett bra spår. Gissar att Kingsman är en singelprocentare när startbilen rullar i avd 1 på
Jägersro.

Har Uhrberg hittat vad som stör valacken till galopp, tror ivf jag att kusen är STENKLAR. Avvaktar Uhrbergs info ang Kingsmans status innan jag tar ställning.

Troligtvis spik på ena och köper loppet på 5 hästar på det andra systemet
2,6,4,1,8 rank.

Jag går igenom Jägersro loppen först och grundligt, på Solvalla kommer nog
spikarna, där känner jag några som brukar ha facit och som kommer vara på plats, lär nog ryggar dem på det mesta gällande avdelningarna som körs på Valla.

Lägger ut ev lånade fjädrar till Valla om tid finns.

Allt gott och kör en lugn kasse på onsdag.

Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-22, 16:01   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Lord Skarplöth snodde 20% av jackpotpengarna rakt av.

Tänk om jag visste att Uhrberg fått ordning på valacken” Kingsman”, då hade jag släggat in spiken utan att blinka. Maharajha sonen är enl mig den kapacitetsmässigt bästa hästen i löpet.
Resultatraden är en nära-döden-upplevelse för en tipster, idel galopper och ägg.
Grejen är att jag inte vill stå brevid och titta när Kingsman hittat rätt på grejorna
och går felfritt. Jag gissar att ekipaget trendar neråt fram till start, trots ett bra spår. Gissar att Kingsman är en singelprocentare när startbilen rullar i avd 1 på
Jägersro.

Har Uhrberg hittat vad som stör valacken till galopp, tror ivf jag att kusen är STENKLAR.
Tja Uhrberg trodde mycket på Kingsman inför Kalmar starten men 4 raka G är ett stort bekymmer i min värld. Men du kanske sitter på leken
Kingen duger nog gott om felfri
Mina tidiga Jägers drag.
Psst gräsänkling för tillfället och då är ju travfunderingar en grym kompis.

V86 1) 3 No Surrender är min stänkare. Luring med stort L.
4 Caravaggio Jet Duger gott på sina ”danskepengar”. Måstestreck.

V86 3) 2 Jackie O.H.S. Gick bra senast. Se danskepengar ovan

V86 5) 2 Woogie Broline står perfekt inne och distansgynnad ä4 bara förnamnet. Svårfångad.

V86 7) 9 Capitano Ok surt läge men helt överlägsen senast i betydligt tuffare gäng. Perfekt inne i klassen. Smack.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-01-22 klockan 21:20.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-23, 00:16   #3
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Är inte 1 Patton fullständigt bortglömd i avd 2? 3% just nu..
Jag blir inte jätteförvånad om han spetsar och håller hela vägen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+5)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-23, 00:57   #4
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Avd 4. Spik of the week kommer här i form av 8 Nephtys Boko!
Andrahandare till 26% just nu.. Hur ska hon kunna torska detta mot ett gäng formlösa dton?
Spåret är bara bra, det håller nere procenten.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-23, 07:27   #5
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5152
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Lord Skarplöth snodde 20% av jackpotpengarna rakt av.

Tänk om jag visste att Uhrberg fått ordning på valacken” Kingsman”, då hade jag släggat in spiken utan att blinka. Maharajha sonen är enl mig den kapacitetsmässigt bästa hästen i löpet.
Resultatraden är en nära-döden-upplevelse för en tipster, idel galopper och ägg.
Grejen är att jag inte vill stå brevid och titta när Kingsman hittat rätt på grejorna
och går felfritt. Jag gissar att ekipaget trendar neråt fram till start, trots ett bra spår. Gissar att Kingsman är en singelprocentare när startbilen rullar i avd 1 på
Jägersro.

Har Uhrberg hittat vad som stör valacken till galopp, tror ivf jag att kusen är STENKLAR. Avvaktar Uhrbergs info ang Kingsmans status innan jag tar ställning.

Troligtvis spik på ena och köper loppet på 5 hästar på det andra systemet
2,6,4,1,8 rank.

Jag går igenom Jägersro loppen först och grundligt, på Solvalla kommer nog
spikarna, där känner jag några som brukar ha facit och som kommer vara på plats, lär nog ryggar dem på det mesta gällande avdelningarna som körs på Valla.

Lägger ut ev lånade fjädrar till Valla om tid finns.

Allt gott och kör en lugn kasse på onsdag.

Jajjan

Det är väl HELA 6 och 7 rättspotten fr förra veckan som går till v86 24e jan


Det är väl V75 som "konfiskerar" delar av jackpotten inte V86
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-23, 10:11   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Lord Skarplöth snodde 20% av jackpotpengarna rakt av.

Tänk om jag visste att Uhrberg fått ordning på valacken” Kingsman”, då hade jag släggat in spiken utan att blinka. Maharajha sonen är enl mig den kapacitetsmässigt bästa hästen i löpet.
Resultatraden är en nära-döden-upplevelse för en tipster, idel galopper och ägg.
Grejen är att jag inte vill stå brevid och titta när Kingsman hittat rätt på grejorna
och går felfritt. Jag gissar att ekipaget trendar neråt fram till start, trots ett bra spår. Gissar att Kingsman är en singelprocentare när startbilen rullar i avd 1 på
Jägersro.

Har Uhrberg hittat vad som stör valacken till galopp, tror ivf jag att kusen är STENKLAR. Avvaktar Uhrbergs info ang Kingsmans status innan jag tar ställning.

Troligtvis spik på ena och köper loppet på 5 hästar på det andra systemet
2,6,4,1,8 rank.

Jag går igenom Jägersro loppen först och grundligt, på Solvalla kommer nog
spikarna, där känner jag några som brukar ha facit och som kommer vara på plats, lär nog ryggar dem på det mesta gällande avdelningarna som körs på Valla.

Lägger ut ev lånade fjädrar till Valla om tid finns.

Allt gott och kör en lugn kasse på onsdag.

Jajjan
Uhrberg uttalade sig väldigt positivt om Kingsman efter förra starten så jag satte streck för den direkt när V86-listan kom.

"Jag hade förhoppningar på Kingsman i klass II-försöket men tyvärr slog han sig på ett knä 1 100 kvar och galopperade när vi var på väg mot dödens. Han kändes annars jättefin och jag tror mycket på honom framöver. Nu ska jag försöka fixa till balansen och han startar på V86 på onsdag."

Senast redigerad av Shooter den 2024-01-23 klockan 10:12.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 02:53   #7
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 422
Sharp$: 2450

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Woogie Broline drar på i ett jämt tempo och leder från start till mål.

O.F.V.Fantasy kan bli farlig om den hittar igenom och att det strular lite för Goop och Djusebröderna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5), Efterhandaren (+5)
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 09:49   #8
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja Uhrberg trodde mycket på Kingsman inför Kalmar starten men 4 raka G är ett stort bekymmer i min värld. Men du kanske sitter på leken
Kingen duger nog gott om felfri
Mina tidiga Jägers drag.
Psst gräsänkling för tillfället och då är ju travfunderingar en grym kompis.

V86 1) 3 No Surrender är min stänkare. Luring med stort L.
4 Caravaggio Jet Duger gott på sina ”danskepengar”. Måstestreck.

V86 3) 2 Jackie O.H.S. Gick bra senast. Se danskepengar ovan

V86 5) 2 Woogie Broline står perfekt inne och distansgynnad ä4 bara förnamnet. Svårfångad.

V86 7) 9 Capitano Ok surt läge men helt överlägsen senast i betydligt tuffare gäng. Perfekt inne i klassen. Smack.
Solvalladragen

V86 2) 2 Nightingale och 3 Dreamtide måste väl bevakas på läget. Ganska behagligt motstånd.

V86 4) 8 Nepthys Boko Djuse pojkarna har som vanligt en bra vinstchans trots lite byngligt läge. Trixton märren är nog svårslagen.

V86 6) 1 Mateo Di Quattro Uttrarna har hittat ett lämpligt lopp för sin starke krigare med Erik som driver. Spår 1 är spår 1 men distans och motstånd är perfekt.

V86 8) 2 Global Dictator Spår 2 i volt är lite oddshöjande men Erik är en stabil driver och fixar nog en felfri avgång.
6 Valnes New Love Volt Jorma i farten igen och snart sitter seger 12000 Dreamteams varning är befogad.
Loppet känns dock ganska öppet och garderingsvänligt. Djuse pojkarna är som vanligt med rätta hårt betrodda.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 14:05   #9
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Så här dags är jag inne på att 9 Capitano är dagens spik men risken är väl att fler landar där idag!

Långt kvar!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 15:15   #10
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Under Radarn


V86 1) 3 No Surrender 2% provade V75 senast men var lite blek. Vässas med Bike. Riordan är som vanligt positiv

V86 5) 7 Olivia Coger 2% Gynnas väl inte av tre varv men kan överraska om rutinerade Uhrberg ger märren en perfekt smygare. Loppet känns ganska öppet och lurigt. Tveksam favorit.

V86 6) 8 Kaxig In 3% är en tuffing som har gått bra hos Uttrarna och räds inte distansen. Har dock fortfarande lite spralliga Ready Cash gener men det borde väl Ebba ut nu som 5 åring.

V86 7) 1 Vanity Flair 4% står perfekt inne på kronan
Men spår 1 är spår 1 Har blivit stabilare efter kulplundring och med lite flyt är han med på stregen.

V86 8) 12 Jopp 11% har gått bra i enkla gäng. Spåret är oddshöjande men loppet känns lite halvlurigt. Orlando Vici gener är ju aldrig fel
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 16:38   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Spelbutiken i Linköping inleder dagens marknadsföring med att skryta om full pott förra onsdagen på hela 16 system (av över 100). Deras system kostade från runt tusenlappen och totalt insatser för flera hundra tusen. 16 system som satt gjorde att dom spelade in knappt 8 tkr. Hur kan det vara tillåtet ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 16:44   #12
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Spikarna på det ena systemet i afton.
På Jägers: Kingsman 20% och Solvalla: In Love d’Ecajuel 6%.

Båda hästarna är återfallsförbrytare ”en masse” men helt överlägsena kapacitetsmässigt i respektive löp.

Tror varken Uhrberg eller Wäjersten selar ut sina hästar, om de inte tror att de skall gå felfritt i afton.

Håller sig kusarna i trav in på sista långsidan, så finns helt klart kapacitet att mosa packet.

God tur med liren.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 16:46   #13
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spelbutiken i Linköping inleder dagens marknadsföring med att skryta om full pott förra onsdagen på hela 16 system (av över 100). Deras system kostade från runt tusenlappen och totalt insatser för flera hundra tusen. 16 system som satt gjorde att dom spelade in knappt 8 tkr. Hur kan det vara tillåtet ?
Dom har kanske en gång i tiden jobbat hos Donald Trump,
alltid världsklass på allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), olle (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 17:05   #14
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Avd 4. Spik of the week kommer här i form av 8 Nephtys Boko!
Andrahandare till 26% just nu.. Hur ska hon kunna torska detta mot ett gäng formlösa dton?
Spåret är bara bra, det håller nere procenten.
Nu nedstruken till spår 6
Lär öka mycket i % nu
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-24, 17:08   #15
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Otroligt bra spelvärde på Woogie Broline (min 2a spik)
Hoppas han blir kvar som tredjehandare..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td