Citat:
Ursprungligen postat av shasha
Verkar vara mycket snack om Edibear. Han har aldrig vunnit på 1640, har tagit alla sina vinster från framspår,har nu bakspår, har varit sjuk och haft lång paus. Som bäst har den blivit 5:a efter comebacken.
Grundkapabel häst, men har övriga så dålig form, vilket påstås, att Edibear bara vinner över dem? Känns som en retad tiger sägs det-räcker det?
|
Håller med !
Jag tycker guld är öppet, klurigt och som vanligt ganska lågklassigt.
1 Roms Pay Of har tveksam form och klurigt läge. Favorit i fara definitivt.
2 Randemar R.D. Räcker inte till. Tveksam Silver häst. Felanmäld.
3 Osterc. Startsnabb rackare med bra form. Men stort kuskminus. Kan ta piken men står nog inte emot hela vägen.
4 Baron Gift. Njaa har nog passerat Zenit. Matlappsjägare.
5 Crack Atout. Malmqvists hästar är alltid farliga att glömma men gamlingen står (för) hårt inne. Dessutom fel distans !! Och måste ha grym överpace.
6 Heart Of Steel. Grym sprinter som bör bevakas. Funkar bra med skor. Spets och slut ?
7 Dats So Cool. Måstestreck på min kupong. Pigg som en unghäst. Se upp.
8 Beartime. Surt läge men går med i alla tempon oavsett distans. Farlig med rätt smygresa.
9 Edibear. Hästen var grym som 4 åring. 5a i Sprintermästarn och 3a i Derbyt. Fick 5 år säsongen förstörd p.g.a sjukdom. Back in business men lite för hårt betrodd i min värld. Ok går på alla distanser men läget är respekt. Spännande start nr 2 i Guld.
10 Harran Boko. Osäker rackare. Känns bortlottad.
Min torsdags ranking. 6-9-7-8.