En extremt spelvärd och trevlig omgång spetsad med jackpot. Jag ger mig på en snabb analys och hoppas på att jag är rätt ute..
Avd 1. Som jag skrev tidigare så är jag inne på att 5 Crack Atout 8% profiterar på gaslarmet och eventuellt en något tyngre bana. Tror att Ecce vinner med en 1/2 längd. Rank 5,1,7
Avd 2. Har svårt att se det gå utanför dom fyra mest spelade här. Undrar jag om inte Jepson sitter i ledningen med 6 Mona Moonlight (tycker mig se lite fartresurser där) efter 500m. Med tanke på att Fellbrandt gärna ser att Persson släpper med 5 Vikens Bonjour som har siktet inställt på final.. Rank 6,5,3,7
Avd 3. Om jag visste att Lilius vill bomba på i tät med 5 Mission Beach 5% så hade jag tagit en rövare och spikat! Nu finns det en överhängande "risk" för att han släpper till Ville med 7 Heartbeat Jolie 35% om han kommer tidigt. Vågar inte utelämna Örjans styrning 6 Rosemary Tile 21% när denne Walmann kuse verkar ha hittat toppform med pjucks på! Rank 7,5,6
Avd 4.
Avd 5.
Avd 6. Här hittar jag spik nr 2! 2 Judge D. 58% såg inte helt stabil ut på upploppet senast. Den här gången har Gustav ett bättre läge med 4 Black Fire 19% och dessutom kort distans igen. Jag tror att han plockar ner favoriten från dödens om han inte kommer förbi från start. Letar man en stänkare så måste 3 Fighter Simoni 1% med. Vinner snart och har läget den här gången! Rank 4,2,7,3
Avd 7.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|