Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-01-26, 13:57   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 119
Sharp$: 3230
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Någon tjällossning är det i alla fall ingen risk för, den har redan inträffat enligt sportchefen på Axelvalla. Banan är tydligen väldig fin.

Intervjun finns här:
https://www.youtube.com/watch?v=q59GTaFq2Yk
Låter lovande, tack för info.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 14:50   #17
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2908


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tycker avd 7, silverdivisionen, ser väldigt öppen ut. Jag vill hitta en häst som har topptid på lång distans, är bland topp tre i intjänade pengar. Gärna hemmahäst. Helst inte streckad på mer än 5%. Är det möjligt? Hade först tänkt spika 3 KING OF GREENWOOD men tror mig ha hittat en skräll som uppfyller mina kriterier. Det får bli ett lås i sista avdelningen.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 15:56   #18
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 723
Sharp$: 12898
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag tycker avd 7, silverdivisionen, ser väldigt öppen ut. Jag vill hitta en häst som har topptid på lång distans, är bland topp tre i intjänade pengar. Gärna hemmahäst. Helst inte streckad på mer än 5%. Är det möjligt? Hade först tänkt spika 3 KING OF GREENWOOD men tror mig ha hittat en skräll som uppfyller mina kriterier. Det får bli ett lås i sista avdelningen.
King Of Greenwood är en tuffing som kommer med 4 raka MEN haft lite svårt att hävda sig på Rikstoton. Silver är grymt öppet, dessutom lång distans och dito upplopp. 2 och 10 är mina måste streck men 5-6-7-9 knackar på dörren. Olga Utca är ju en hedersmärr men bricka 1 är ingen höjdare.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 16:22   #19
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2908


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
King Of Greenwood är en tuffing som kommer med 4 raka MEN haft lite svårt att hävda sig på Rikstoton. Silver är grymt öppet, dessutom lång distans och dito upplopp. 2 och 10 är mina måste streck men 5-6-7-9 knackar på dörren. Olga Utca är ju en hedersmärr men bricka 1 är ingen höjdare.
Hej i det vågräta regnet, Efterhandaren!
Hur får du in Game Brodde bland dina två första-streck? Vinner ju sällan och väldigt sällan med JU. Vet du nå`t som inte jag vet
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 18:20   #20
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Riktigt risig Guld och delar känslan att "ingen" kan vinna. Edibear måste vara en jättekonstig favorit, särskilt från sämsta läget. Rome Pays Off borde nog vara favorit men jag rä inte övertygad. Min första tanke var att det är dags för Crack Atout nu. Men Beartime är väl bästa hästen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+11)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 18:28   #21
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 484
Sharp$: 1343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Riktigt risig Guld och delar känslan att "ingen" kan vinna. Edibear måste vara en jättekonstig favorit, särskilt från sämsta läget. Rome Pays Off borde nog vara favorit men jag rä inte övertygad. Min första tanke var att det är dags för Crack Atout nu. Men Beartime är väl bästa hästen?
Om ingen kan vinna är det väl kanske bäst att ta alla.
Eller så ska man tänka "en eller alla".

MEN eftersom "ingen kan vinna" vore kanske det mest rätta att inte ta någon alls, men då får man väl inte in kupongen.

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2024-01-26 klockan 18:30.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 18:28   #22
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 174
Sharp$: 9356
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Riktigt risig Guld och delar känslan att "ingen" kan vinna. Edibear måste vara en jättekonstig favorit, särskilt från sämsta läget. Rome Pays Off borde nog vara favorit men jag rä inte övertygad. Min första tanke var att det är dags för Crack Atout nu. Men Beartime är väl bästa hästen?
Håller fullständigt med!!
Crack Atout är en solklar spik för egen del
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 18:51   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 723
Sharp$: 12898
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Håller fullständigt med!!
Crack Atout är en solklar spik för egen del
Tja debut på distansen i 124de starten. Visst är det en öppen Gulddivision.
Good Luck Kluten. Det lär behövas.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 19:02   #24
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 723
Sharp$: 12898
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Hej i det vågräta regnet, Efterhandaren!
Hur får du in Game Brodde bland dina två första-streck? Vinner ju sällan och väldigt sällan med JU. Vet du nå`t som inte jag vet
Tja jag vet nog en jäkla massa som du inte vet och vice versa
Game Brodde har jag följt hela karriären. Uttrarna har matchat hästen stenhårt med stora förhoppningar och med lite flyt hade det funnits någon miljon till på kontot. Jag tror stenhårt på hästen. Perfekt läge och fixar nog distansen men ingen fördel. Peter eller Johan i sulkyn har ingen betydelse i min värld. Men Silver är dagens öppnaste lopp och i princip alla kan vinna.
God tur Bosse Guld.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 19:17   #25
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 174
Sharp$: 9356
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja debut på distansen i 124de starten. Visst är det en öppen Gulddivision.
Good Luck Kluten. Det lär behövas.
Som jag läser loppet så behöver jag inte turen
Skämt åsido så är jag inne på att Crack Atout sitter 2a (i värsta fall 3e) utvändigt.
Rome Pays Off har väl en klart vettig chans att hålla upp innern med Randemar R.D ner i rygg? Simberg laddar nog och kör vad som går.
Det är lite upplagt för körning från start (från flera håll) och med CAs form så tror jag att han blåser förbi övriga med 100m kvar..
Jag är inne på att Dats So Cool är värst emot!

Så ser planen ut men tur behöver man alltid för att hitta 7an
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 20:53   #26
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 723
Sharp$: 12898
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Som jag läser loppet så behöver jag inte turen
Skämt åsido så är jag inne på att Crack Atout sitter 2a (i värsta fall 3e) utvändigt.
Rome Pays Off har väl en klart vettig chans att hålla upp innern med Randemar R.D ner i rygg? Simberg laddar nog och kör vad som går.
Det är lite upplagt för körning från start (från flera håll) och med CAs form så tror jag att han blåser förbi övriga med 100m kvar..
Jag är inne på att Dats So Cool är värst emot!

Så ser planen ut men tur behöver man alltid för att hitta 7an
Det måste kännas tryggt att sitta med en solklar spik spelad till 8% som bara vinner utan att behöva tur. I min värld är Gulddivisionen vidöppen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 21:28   #27
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 174
Sharp$: 9356
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Det måste kännas tryggt att sitta med en solklar spik spelad till 8% som bara vinner utan att behöva tur. I min värld är Gulddivisionen vidöppen.
Trodde du förstod ironin
Det är absolut ett vidöppet guldlopp och rent statistiskt så vinner ju "alltid" någon topp 3 rankad i guld.
Men jag tror stenhårt på CA och försöker att koppla greppet direkt. Definitivt inte någon "solkar" spik för allmänheten, då hade han stått i 70% Men jag backar inte på min tro, och då är jag ändå ateist

Senast redigerad av KalleKlut den 2024-01-26 klockan 21:29.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-26, 21:36   #28
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Det vore iofs bra för systemkostnaden:-)

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Om ingen kan vinna är det väl kanske bäst att ta alla.
Eller så ska man tänka "en eller alla".

MEN eftersom "ingen kan vinna" vore kanske det mest rätta att inte ta någon alls, men då får man väl inte in kupongen.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-27, 02:11   #29
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 174
Sharp$: 9356
Standard

En extremt spelvärd och trevlig omgång spetsad med jackpot. Jag ger mig på en snabb analys och hoppas på att jag är rätt ute..

Avd 1. Som jag skrev tidigare så är jag inne på att 5 Crack Atout 8% profiterar på gaslarmet och eventuellt en något tyngre bana. Tror att Ecce vinner med en 1/2 längd. Rank 5,1,7

Avd 2. Har svårt att se det gå utanför dom fyra mest spelade här. Undrar jag om inte Jepson sitter i ledningen med 6 Mona Moonlight (tycker mig se lite fartresurser där) efter 500m. Med tanke på att Fellbrandt gärna ser att Persson släpper med 5 Vikens Bonjour som har siktet inställt på final.. Rank 6,5,3,7

Avd 3. Om jag visste att Lilius vill bomba på i tät med 5 Mission Beach 5% så hade jag tagit en rövare och spikat! Nu finns det en överhängande "risk" för att han släpper till Ville med 7 Heartbeat Jolie 35% om han kommer tidigt. Vågar inte utelämna Örjans styrning 6 Rosemary Tile 21% när denne Walmann kuse verkar ha hittat toppform med pjucks på! Rank 7,5,6

Avd 4.

Avd 5.

Avd 6. Här hittar jag spik nr 2! 2 Judge D. 58% såg inte helt stabil ut på upploppet senast. Den här gången har Gustav ett bättre läge med 4 Black Fire 19% och dessutom kort distans igen. Jag tror att han plockar ner favoriten från dödens om han inte kommer förbi från start. Letar man en stänkare så måste 3 Fighter Simoni 1% med. Vinner snart och har läget den här gången! Rank 4,2,7,3

Avd 7.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-27, 07:53   #30
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5121
Standard

Härlig omgång i eftermiddag

Bästa spiken
Avd 6
5 Feel the benefit som kommer profilera på 2 och 4 körning, satt fast sist
Bara streckad på 4% . Blir intressant
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td