Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax
Måste ändå tycka att det är sjukt tråkig attityd Slurf, no offense.
|
WTF IS THIS!?
Jag skrev bara att jag sett tre stycken i denna tråd som lirat femlingar på svs och han börja whina (jag har stött på andra personer som tolkar allt som personliga förolämpningar också, det finns gott om sådanna människor). Om man inte tål min attityd så tycker jag inte att man ska sitta på något internetforum öht, man kan ju råka ta illa upp någongång.
När jag var hyfsat ny på poker så sågade en kille hela mitt spel och erbjöd sig hjälpa mig att bli mer vinnande. Eftersom han lirar på betydligt högre nivåer så lyssnar jag självklart på vad han har att säga(utan att börja med "det är väl upp till en själv" "vafan bryr du dig?" osv) och fick feedback på lite HHs osv. Man måste vara en idiot om man inte inser att kritik är bra och är något jag skriver här på sharps rent svammel så tar jag för givet att någon tillrättavisar mig.

Så jag gör väl detsamma, trots att han bemöter mig på ett dåligt sätt:
Oscar, vill du utvecklas inom sportspel så kan du börja med att t ex läsa spelskolan här på sharps och läsa på forumet här på sharps där man alltid får bra hjälp och feedback.