Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-23, 17:42   #16
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Slurf, vad blev ditt hörnlir på Realmatchen?

Själv är jag sugen på ajax +1.5 till 1.80, känns bra
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 17:46   #17
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Slurf, vad blev ditt hörnlir på Realmatchen?

Själv är jag sugen på ajax +1.5 till 1.80, känns bra
Fel tråd
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 17:48   #18
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag har nu sett TRE strycken i denna tråd som lirar femlingar på svs.

Spoiler:
Sharp kallas sportsspelaren som är den mest fruktade av spelbolagen och som inte spelar efter spontana idéer eller tankar. En Sharp gör grundliga analyser före han/hon lägger sitt spel. En Sharp är en professionell spelare som använder sig utav en utmärkt administration rörande sitt kapital för att förvalta sitt spelkonto.

Går man inom ett ATG-ombud på vägen hem och känner att man har några extra kronor skramlandes i fickan så är det väl inte så farligt att knåpa ihop en femling, bara för att få en fysisk lapp i handen inför CL-kvällen.

(Men ja, femlingar överlag bör vara förbjudet, det håller jag fullständigt med dig om! Va fan, du och jag lirar ju ett och annat singelkryss ibland... )
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 17:51   #19
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggat Robin,nu ska man bara jobba in dom framför burken
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:00   #20
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag har nu sett TRE strycken i denna tråd som lirar femlingar på svs.

Spoiler:
Sharp kallas sportsspelaren som är den mest fruktade av spelbolagen och som inte spelar efter spontana idéer eller tankar. En Sharp gör grundliga analyser före han/hon lägger sitt spel. En Sharp är en professionell spelare som använder sig utav en utmärkt administration rörande sitt kapital för att förvalta sitt spelkonto.
Varför bryr du dig då?

Jag kör Svs. Det är väl fan upp till en själv.
Eller är man inte välkommen här om man lirar på SvS alltså?
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:02   #21
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg
Går man inom ett ATG-ombud på vägen hem och känner att man har några extra kronor skramlandes i fickan så är det väl inte så farligt att knåpa ihop en femling, bara för att få en fysisk lapp i handen inför CL-kvällen.

(Men ja, femlingar överlag bör vara förbjudet, det håller jag fullständigt med dig om! Va fan, du och jag lirar ju ett och annat singelkryss ibland... )

Trodde bara inte att det fanns så många som gjorde så på sharps. Du fick några sharps för krysset igår, riktigt vackert..

Senast redigerad av Slurf den 2010-11-23 klockan 18:11.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:04   #22
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Varför bryr du dig då?

Jag kör Svs. Det är väl fan upp till en själv.
Eller är man inte välkommen här om man lirar på SvS alltså?
Nej, jag tycker i ärlighetens namn att man inte har så mycket att göra på ett seriöst spelforum om man lirar femlingar på svenskaspel till tiondelar under marknadshögst på flera utav oddsen.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:06   #23
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Nej, jag tycker i ärlighetens namn att man inte har så mycket att göra på ett seriöst spelforum om man lirar femlingar på svenskaspel till tiondelar under marknadshögst på flera utav oddsen.
Okej, visst.
Du gav mig 5 sharps för att håna mig också eller?

Avreggar mig från sidan nu då..
Har ju ändå inget här att göra.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:09   #24
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Okej, visst.
Du gav mig 5 sharps för att håna mig också eller?

Avreggar mig från sidan nu då..
Har ju ändå inget här att göra.
Drama queen?
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bftrader (+2)
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:10   #25
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Okej, visst.
Du gav mig 5 sharps för att håna mig också eller?

Avreggar mig från sidan nu då..
Har ju ändå inget här att göra.
Det var du som frågade mig om jag tyckte att du inte hade någonting att göra här. Det är ditt val om du hänger här, på RoK eller vars nu du känner för, det är också ditt val om du lirar femlingar eller inte.

Det är också mitt val att ge sharps till vem fan jag vill utan att behöva redovisa varför
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:16   #26
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Måste ändå tycka att det är sjukt tråkig attityd Slurf, no offense.

________________________________________

Kan inte bestämma mig om jag ska lira Roma eller inte ikväll. Hittills sitter jag på överspelet i Basel v CFR Cluj till 1.70, borde sitta alla dagar i veckan.

Noterade nu när jag skriver inlägget att Roma stiger från 1.90 till 2.15 på Bet365, någon som råkar veta varför?

EDIT: Satan, då postade jag i fel tråd.

Hänger på chester charlton och bourne.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:25   #27
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax Visa inlägg
Måste ändå tycka att det är sjukt tråkig attityd Slurf, no offense.

WTF IS THIS!?

Jag skrev bara att jag sett tre stycken i denna tråd som lirat femlingar på svs och han börja whina (jag har stött på andra personer som tolkar allt som personliga förolämpningar också, det finns gott om sådanna människor). Om man inte tål min attityd så tycker jag inte att man ska sitta på något internetforum öht, man kan ju råka ta illa upp någongång.

När jag var hyfsat ny på poker så sågade en kille hela mitt spel och erbjöd sig hjälpa mig att bli mer vinnande. Eftersom han lirar på betydligt högre nivåer så lyssnar jag självklart på vad han har att säga(utan att börja med "det är väl upp till en själv" "vafan bryr du dig?" osv) och fick feedback på lite HHs osv. Man måste vara en idiot om man inte inser att kritik är bra och är något jag skriver här på sharps rent svammel så tar jag för givet att någon tillrättavisar mig.
Så jag gör väl detsamma, trots att han bemöter mig på ett dåligt sätt:


Oscar, vill du utvecklas inom sportspel så kan du börja med att t ex läsa spelskolan här på sharps och läsa på forumet här på sharps där man alltid får bra hjälp och feedback.

Senast redigerad av Slurf den 2010-11-23 klockan 18:40.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:28   #28
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
WTF IS THIS!?

Jag skrev bara att jag sett tre stycken i denna tråd som lirat femlingar på svs.

Han börja whina (jag har stött på andra personer som tolkar allt som personliga förolämpningar också, det finns gott om sådanna människor).
Skitsamma, tyckte bara att dit första inlägg var sjukt onödigt. Jag hade nog tolkat det likadant tyvärr. Om jag är en av de människorna eller om problemet låg i ditt inlägg är inte upp till mig att bedöma.

Höna av en fjäder, vet, ville bara förklara mig. No hard feelings. Slut på Off-topic för min del.

EDIT: Varför en snubbe med hatt sitter ovanför citeringen vet jag faktiskt inte.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 18:54   #29
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Jag överreagerade för en lite skitsak. Du ville ju trots allt mitt bästa verkar det som..
Sorry Slurf och sorry för off-topic..

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
/Har för liten budget för att lira singlar/ så jag slog till med en femling idag..
(Med mycket inspiration från Kostas på fotbollskanalen.se)

Text
Som jag skrev är inte min budget den största, men visst. Skulle självklart kunna spela för mer än en 50-lapp. 100-200kr skulle jag med min budget kunna spela, är det värt det? (Har läst spelskolan Slurf, man ska inte spela för mer än vad ens budget klarar av)

Om jag skulle spela matcherna jag har idag och börja med 100kr och spela en tjuga på varje match. (På SvS atm, får väl regga mig på nåt annat)

Roma-B.München 1 1.85 x 20kr = 37kr - 17kr vinst
Charlton-Brist.R 1 1.55 x 20 = 31 - 11kr vinst
Chesterf.-Oxford 1 1.65 x 20 = 33 - 13kr vinst
Lincoln-Bury 2 2.25 x 20 = 45 - 25kr vinst
Rotherham-Northampt 1 1.70 x 20 = 34kr - 14kr vinst

Då skulle jag ha vunnit 80kr och ha 180kr för att spela för nästa gång.

Då frågar jag dig Slurf, för att du är en bättre bettare än mig.

Är det en sån början man ska göra? Eller ska jag lägga ner totalt med att spela för att min budget är så som den är?

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
Drama queen?
Jag antar att jag är det, kalla mig vad du vill.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 19:09   #30
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sry för OT nu

Jag måste faktiskt haka på Slurf. Visst är det okej att lira sexlingar på skoj på ett spelombud på vägen hem, det är ens eget val. Men jag tycker inte att man ska skriva inlägg på Sharps om dessa, det är totalt ointressant för spelarna som faktiskt hänger här för att hitta bra och i längden vinstgivande spel. Tycker faktiskt att alla, oavsett storlek på bankrulle, får hjälpa till att hålla uppe nivån här på Sharps så att kvalitén håller och så att man faktiskt kan dra en gräns mellan denna sidan och till exempel RoK.

Oscar, det spelar ingen roll om man har stor eller liten kassa, du får samma procentuell ökning i längden i alla fall. Det är bättre att komma in i riktig rutin och skippa parlaysen. Märker du att det går bra och du kommit in på ett bra spår kanske du är redo att skjuta till lite pengar då och då för att få en snabbare ökning på kassan. Sen är det också viktigt att ha många olika bookies för att spela till högsta odds, det är väldigt lätt hänt att hela vinsten äts upp om man spelar till för låga odds eftersom marginalerna kan vara väldigt små ibland. Du kan ju gå riktig bra även om du bara har några få procent i ROI under förutsättning att du omsätter tillräckligt mycket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JohanH (+6)

Senast redigerad av Donald den 2010-11-23 klockan 19:16.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td