Dagens travfåtöljs tankar light utan större koll.
V86 1)
3 Romero Jag tror Ipren mannen kan lösa detta trots tuffa mångmiljonärer i fältet. Bra läge och distans. Sötnosen är väl värst emot men jag tror Rosleff tar emot med varma servetter. Romero kan få en perfekt resa.
V86 2)
4 Relevant Stride Dreamteamet har en stabil straffspark rä rä rätt upp i krysset. Jorma läge och ljummet motstånd är bara förnamnet.
V86 3)
6 Mister Twister Riordans hästar är alltid luriga att bedöma. Smygform och 2% är två härliga förutsättningar. Dessutom iskalla Wilma. Grym kusktalang.
V86 4)
2 Kaxig In F D Unter hästen är lite knölig i travet och har spralliga Ready Cash gener. Men är stark som brännvin och verkar trivas bra hos skicklige David P på Axevalla. Smack.
V86 5)
3 Hardcore D.K. står ganska bra inne och kan nog stå emot länge.
12 Black Fire har surt läge men jag gillar hästen som kommer med två andraplatser i tuffa gäng. Kom igen Gustav.
V86 6)
3 Yukatan Diamant Straffspark stolpe in

Jorma läge igen och ljummet motstånd. Kan gå.
V86 7)
4 That’s So Spicy ”Hanna från Hstd. hej här tror jag mycket på dej” men 68% är väl lite i överkant
5 Don’t Disturb Skräll Sjunne kör en segstark rackare som gynnas av lite vintertung bana. Ok vinner inte på beställning men en gång vartannat år

2% är respekt för den som gaddar Läderlappen.
V86 8)
2 Delta Wise As Sverige debut för en svårbedömd Spagetti Makaroni häst. Naturligtvis svårbedömd. Jepson upp ! Kan gå. Psst intressant i värmnings kollen.
6 B.W.L.Fighter Jag tror Mika är med på stregen. Ok hästen vinner inte så ofta men ganska jämn och stabil travare. Duger gott i klassen.
Whoops
Glömde ju nämna dagens måstestreck.
V86 6)
2 Andiamo Perfekt läge, Nuncio gener och Örjan upp.
Smygform är bara förnamnet. Första vinsten är på G ?