Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-02-14, 11:23   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Onsdag 14/2 - Jägers / Valla - V86 mm


Dagens travfåtöljs tankar light utan större koll.

V86 1) 3 Romero Jag tror Ipren mannen kan lösa detta trots tuffa mångmiljonärer i fältet. Bra läge och distans. Sötnosen är väl värst emot men jag tror Rosleff tar emot med varma servetter. Romero kan få en perfekt resa.

V86 2) 4 Relevant Stride Dreamteamet har en stabil straffspark rä rä rätt upp i krysset. Jorma läge och ljummet motstånd är bara förnamnet.

V86 3) 6 Mister Twister Riordans hästar är alltid luriga att bedöma. Smygform och 2% är två härliga förutsättningar. Dessutom iskalla Wilma. Grym kusktalang.

V86 4) 2 Kaxig In F D Unter hästen är lite knölig i travet och har spralliga Ready Cash gener. Men är stark som brännvin och verkar trivas bra hos skicklige David P på Axevalla. Smack.

V86 5) 3 Hardcore D.K. står ganska bra inne och kan nog stå emot länge.
12 Black Fire har surt läge men jag gillar hästen som kommer med två andraplatser i tuffa gäng. Kom igen Gustav.

V86 6) 3 Yukatan Diamant Straffspark stolpe in
Jorma läge igen och ljummet motstånd. Kan gå.

V86 7) 4 That’s So Spicy ”Hanna från Hstd. hej här tror jag mycket på dej” men 68% är väl lite i överkant
5 Don’t Disturb Skräll Sjunne kör en segstark rackare som gynnas av lite vintertung bana. Ok vinner inte på beställning men en gång vartannat år 2% är respekt för den som gaddar Läderlappen.

V86 8) 2 Delta Wise As Sverige debut för en svårbedömd Spagetti Makaroni häst. Naturligtvis svårbedömd. Jepson upp ! Kan gå. Psst intressant i värmnings kollen.
6 B.W.L.Fighter Jag tror Mika är med på stregen. Ok hästen vinner inte så ofta men ganska jämn och stabil travare. Duger gott i klassen.

Whoops
Glömde ju nämna dagens måstestreck.
V86 6) 2 Andiamo Perfekt läge, Nuncio gener och Örjan upp.
Smygform är bara förnamnet. Första vinsten är på G ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-02-14 klockan 14:01. Anledning: Måstestreck
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 13:57   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Så här tio minuter före betalisarna släpps så säger jag att 4 Just Fontaine blir dagens skrik.

Vidare funderar jag i nuläget kring följande spikförslag även om det fortsatt är LÅNGT kvar.

6 Sweetman. Når man ledningen borde chansen vara god. Gött med tidig spik till vettig procent.
4 Relevant Stride. Hästen är grym MEN 80+ och stigande i nuläget samt att man varit struken för förkylning säger att jag NOG garderar.
2 Kaxig in. Låter brorsan honom bara vara i fred så är det en vettig spik.
4 Thats So Spicy. Hanna (som jag aldrig kommer rätt på) har både läge och häst för att vinna detta MEN 70% gör att jag tvekar.

Slutar väl med att man tar några helt andra men här är jag nu åtminstone.

Lycka till med besluten!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 14:26   #3
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Dragen då,

4 Digital Dominance OM det signaleras att man tänker köra om det med 1 What a deal (vilket då tarvar gardering av Sweetman).
1 Willies Shaman OM man tänker gadda megalampan. Spetsar väl troligtvis här och leder länge vid eventuell galopp för Melkos kuse.
3 Vancuver High OM SP ämnar svara ut storfavoriten.
3 Hardcore DK OM JU blåser till spets och stannar där.
12 Flys Popcorn/6 Knox Newport OM man letar dunderskrällar från Skrubbs.


Nåväl, vi får se vad betalisarna kommer med för skrik och hur bygget tar form.

Lutar väl åt Sweetman och Kaxig In kanske.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 14:26   #4
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Så här tio minuter före betalisarna släpps så säger jag att 4 Just Fontaine blir dagens skrik.

6 Sweetman. Når man ledningen borde chansen vara god. Gött med tidig spik till vettig procent.
Håller Sweetman som kvällens absolut bästa spik!
Finns inte på kartan att Without A Doubt håller upp ledningen..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+6)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 14:50   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Håller Sweetman som kvällens absolut bästa spik!
Finns inte på kartan att Without A Doubt håller upp ledningen..
Alla verkar inte överens om det. Ögnade precis igenom Berglunds krönika till em kaffet och han håller Without A Doubt som spetsfavorit . Skulle han ha fel måste det vara toppchans för Sweetman. Svårt att se den förlora i spets över kort distans mot ljummet motstånd . En viktig faktor i kväll för spelvärdet blir nog de sena rapporterna i tv och atg live. 37 procent just nu. Gick ju bra senast trots punktering.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 15:02   #6
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Alla verkar inte överens om det. Ögnade precis igenom Berglunds krönika till em kaffet och han håller Without A Doubt som spetsfavorit . Skulle han ha fel måste det vara toppchans för Sweetman. Svårt att se den förlora i spets över kort distans mot ljummet motstånd . En viktig faktor i kväll för spelvärdet blir nog de sena rapporterna i tv och atg live. 37 procent just nu. Gick ju bra senast trots punktering.
Without A Doubt med skor och lång frånvaro tror jag är chanslös att hålla upp mot Sweetman. Men jag har haft fel nån enstaka gång tidigare
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 15:27   #7
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Alla verkar inte överens om det. Ögnade precis igenom Berglunds krönika till em kaffet och han håller Without A Doubt som spetsfavorit . Skulle han ha fel måste det vara toppchans för Sweetman. Svårt att se den förlora i spets över kort distans mot ljummet motstånd . En viktig faktor i kväll för spelvärdet blir nog de sena rapporterna i tv och atg live. 37 procent just nu. Gick ju bra senast trots punktering.
Loppet avgörs nog första 500. Vid utdragen spetskörning mellan 1 och 6 bjuds Staro Leonardo och ev gamle formtoppade Dragster in i slutspurten.
Trots blytung resa tycker jag inte Sweetman övertygade senast. Spets utan strid är nog ett måste. Mitt stänkardrag är Romero.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 16:05   #8
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Spik nr 2 står mellan:
Ytowns Magnifik 60%
Brain Game 13%
That's So Spicy 66%
Avvaktar värmningar innan systemet blir färdigt..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 16:16   #9
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Själv börjar jag med dubbla spikar på 6 och 4, sen avslutar jag med spik. Tyvärr verkar SV gå på den med, men inget o göra åt.
God tur allihopa
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 17:04   #10
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

V86
Inlämnat: 2024-02-14, 17:52
Jägersro, Solvalla
Onsdag 2024-02-14
Start: 20:30
Kostnad: 270,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 6, 7, 10 (9, 8)
2: 1, 4 (3, 9)
3: 3, 4, 11 (9, 6)
4: 2 Kaxig In (10, 9)
5: 4, 12 (10, 7)
6: 3, 4, 10 (2, 1)
7: 3, 4, 5, 8, 11 (7, 10)
8: 6 B.W.L.Fighter (1, 12)

6x2x3x1x2x3x5x1 = 1080 rader
1080 x 1 x 0,25 kr = 270,00 kr
Totalt: 270,00 kr.
Rättningskod: RRQ CXF BDF

Faller ett par av de stora favoriterna kan det bli rejäl pott tillslut.

Spikarna fick bli två hästar med vettiga chanser.

Första ser öppet ut och kan bli körning.

I andra dubblar jag med 1 Willes Shaman 4%, som det har varit snack på flera gånger om på slutet. Smäller till nu?

Femte loppet fick bli sparlopp och lås 4-12.

Två skrällar i sjunde skulle kunna vara 5 eller 8.

Lycka till med spelen idag allihopa!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 17:05   #11
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Själv börjar jag med dubbla spikar på 6 och 4, sen avslutar jag med spik. Tyvärr verkar SV gå på den med, men inget o göra åt.
God tur allihopa
Och vem "går" SV på i avslutet?
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 17:26   #12
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Och vem "går" SV på i avslutet?
Jag gissar på vedhuggaren. Dagens stall och tipsskrik.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 17:34   #13
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2133
Standard

Bra i så fall. Är inne på SoS för Mika.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 17:39   #14
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Bra i så fall. Är inne på SoS för Mika.
Samma här. IT hästen kan vara en rysare men kanske (för) tufft att tro på vinst.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-14, 18:09   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Kollade igenom Berglunds krönika samt spelvärde, travtjänsten och någon tjänst till. Kort sammanfattning (har inte läst på själv).

Avd1:Alla sågar mer eller mindre Sweetman och de flesta rankar Staro Leonardo etta.

Avd 2: Alla spikar dagens största favorit förutom någon som kör den som a häst på grund av vilket rens det blir om den skulle ha en sämre dag.

Avd3: Här är inte tjänsterna överens. Både 3,4 och 5 finns som förstarankade. Noterar 2 procent på spelvärdes vinnare.

Avd 4: Alka tror att Kaxig In vinner detta liksom alla tipstidningar.

Avd 5: värdet här ligger på 9 procentaren Hardcore D.K. Tre tjänster har den rankad etta. Berglund går så långt att han säger spets och slut och spik.

Avd 6: Här skiljer det verkligen mellan tipstidningar och betaltjänster . Ingen av tipstidningarna har 16 procentaren Just Fountaine högst rankad. Betaltjänsterna har den rankad etta och höjs till skyarna av någon.

Avd 7: Berglund spikar storfavoriten Thats so Spicy men både spelvärde och travtjänsten sågar den som favorit. Dom tror inte som Berglund att den spetsar .

Avd 8: 17 procentaren Woodcutter höjs till skyarna av betaltjänsterna efter att ha suttit fast senast och sett kanonfin ut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+8)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td