Visa ett inlägg
Gammal 2024-03-08, 16:48   #11
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18047
Standard

Nyckelkusk V75 Mantorp.

Erik Adielsson kör i samtliga lopp på V75 imorgon och har flera i min värld intressanta styrningar. Jag punktmarkerar gentlemanna kusken som kört 10000 lopp i följd utan avstängning. I de flesta av loppen.
7 Hipster K har startat sporadiskt senaste halvåret och är svårbedömd men gaddar man på med en 4-5 hästar mot 70% aren är stänkarvarningen utfärdad.
11 Jackie O.H.S. Uglebjerg har lyckats få Erik som kusk på samtliga 3 spännande starthästar på Mantorp. Jackie står lite hårt inne på sina danskepengar men vunnit 5 av sina senaste 10 starter. Klass 2 är ju som bekant Klass 2. Se upp i backen. Kul garderingsstreck.
11 Sweetman känns väl bortlottad. Matlappsjägare.
6 Caravaggio Jet hoppade bort tredje raka vinsten senast. Är med på stregen och kan vinna om min spik Wrijthout gör bort sig.
3 Farbror Melker Rikstotohärdad filur. Ganska startsnabb och bör få en fin resa. Härlig 5% are i öppet lopp. Måstestreck på min kupong.
7 Victoria L.L. Uglebjerg och Erik har perfekt läge igen och detta är min chansspik så här på fredags em. 4 vinster och 3 andraplatser senaste 7 starterna Borde duga bra här oxå. Det kanske vankas spets och slut !
10 Combat Fighter Rutinerad Rikstoto häst som går bra från alla lägen. Erik känner hästen väl och är ett tidigt streck i vidöppen Silverdivision. Dessutom skoryck.

Med lite flyt kan det bli en 2-3 vinster och 2-3 plats placeringar för skicklige och gemytlige Erik.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-03-08 klockan 18:11.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat