Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-25, 02:59   #1
krickalicious

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1128
Standard

Misstänksamhet mot rekare

Tja.
Är ganska ny här på forumet och försöker hitta ett vägvinnande sätt att dra in lite extra deg varje månad genom sportsbetting.

En sak som jag undrat över ett tag nu är hur många här på forumet höjer verksamma rekare till skyarna utan att känna till någon som helst vetenskaplig bakgrund om dessa förutom de siffrorna som dyker upp i forumet eller "vissa" spreadsheets titt som tätt.

Jag tänker inte nämna några namn eller börja någon pajkastning av något slag, inte det jag är ute efter. Däremot tycker jag att det är YTTERST märkligt hur väldigt många så kallat grymma rekare ena dagen har exmpelvis 5 aktiva spreadsheets med blandade resultat och sen 2 veckor senare har sheetsen med dåligt resultat försvunnit/lagts ned och kvar är, simsalabim, sheets med GRÖNA siffror.

Tycker att det är helt suveränt att man kan se om spelen är inlagda i tid och att spelen kan låsas. Däremot tycker jag fortfarande att det kvarstår ett stort problem när man hur som helst kan ta bort sheets som visar dåliga resultat och ha kvar dom med 100+ roi.

Kollar sedan antalet rekare som har ruggigt små mängder spel som visar plus så blir frågan ännu mer kristalliserad, vad är det som gjort att så många här fått ryktet av att vara duktiga rekare. Skulle vilja säga att det inte är särskilt svårt att inleda ett spreadsheet med en 30 spels grym rush, och sedan behålla ett positivt väntevärde uppemot 200 spel genom att spela lågodds spel för att minska variansen. Sen avsluta och lägga upp fem nya och välja ut dom som gått bra.

Kanske är så att jag har varit här för kort tid och missat allt dessa duktiga personer bidragit med innan detta men min skeptism ligger ändå och lurar. I grund o botten så är det ju väldigt lätt att skriva i forumet att jag har spelat 900 spel och har 120% roi, desto mindre något att hyllas för innan man kunnat bevisa dessa bedrifter på ett vetenskapligt korrekt sätt. Med tanke på att det är pengar det handlar om här på forumet så hoppas jag ni har överseende med min allvarliga skrift. Blev ett jäkla långt inlägg och jag hoppas alla förstår att jag uppskattar denna sida grymt mycket och dom som lägger ner mycket ärligt jobb ska ha otroligt med cred.
krickalicious är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat