Jag hade tänkt starta en liknade tråd med du hann före.
När man läser inläggen på Sharps så märker man att det är betting dygnet runt för många. Hur gör ni för att hinna med ett socialt liv utanför bettingen?
Själv ser jag betting som en möjlighet att skaffa mig en extrainkomst. Jag gav snabbt upp tanken på att bli en vinnande pokerspelare och kom in på betting för något år sedan. .Då jag är långtidsarbetslös har jag i dagsläget massor med tid på mig för att skaffa info, föra statisktik osv. Men det är nu det. Med ett heltidsarbete kommer jag max att kunna lägga ner 2-3 timmar på vardagarna på spel.
Jag är ingen helhjärtad sportfantast och håller inte koll på mer än vad som behövs för att kunna betta. Jag skulle aldrig klara av den press som det innebär att ha betting som enda inkomskälla . Som heltidstradare så hamnar man utanför rättigheter i samhället som många tar för självklarheter
Mitt mål nu är att försöka ta fram rutioner som innebär att jag går på plus utan att behöva hänga vid datorn för jämnan
Frågan är om det går att kombinera med problem som sjunkade odds, limitering osv.
Finns det några smarta tips?