Jag lever också på betting, men orkar inte skriva lika mycket som Munchies, är ingen bra skribent och avskyr att skriva, så alla skribent poliser: jag ger er en varning!
Har spelat på sport i över 10 år men började spela seriöst för 4 år sen, med tiden så växte rullen och dom 2 senaste åren har det handlat om försörjningssiffror. Min vardag är inte så jätte intressant, det enda som skiljer är väl att jag har mer frihet än mina polare.
Innan så handlade det om små summor, och då kunde man spela på alla bolag, men med tiden så går man upp i stakes, och när pengarna börjar strömma in i större mängder, så började också limiteringarna att komma. Back in the days så var paradiset Betsafe, där kunde man hitta underdogs (som egentligen var 50/50 match) till 3-5X cashen medans de andra bolagen låg på 1.90-2.80. Nu kan jag bara spela på Ladbrokes, Expekt och Pinnen, eftersom jag bara kan spela på 3 bolag så har jag har valt att lägga alla mina spel på Pinnen, för det underlättar mitt arbete.
För tillfället ryggar jag ingen spelservice, men har ett par polare som jag brukar snacka med och vi brukar byta spel.
Det mesta av tiden ägnas framför datorn, brukar snitta 12 timmar på vardagarna och 18 timmar på helgerna.
Jag jobbar hårt så jag har ganska höga förväntningar på mig, får jag inte in minst 15K i snitt/månad så blir jag inte nöjd. Och för att klara av det så måste man åtminstone omsätta 200K/månad. Målet för mig denna säsong är att omsätta 3 miljoner, så det är lite tuffare, men jag blir inte missnöjd om jag inte lyckas omsätta den summan, viktigast är att få en snitt inkomst på 15K/månad.
Kan också göra ett schema på hur det ser ut på ett ungefär
06:00 - 15:00: Här brukar jag oftast sova, ibland blir jag väckt att telefonen (om det står: Kanonspel på blabla, spelare saknas blabla) då måste jag upp tidigare och undersöka det.
15:00 - 18:00: Här brukar jag sätta på kaffet och käka korv med bröd, sen är jag redo att studera mina spel.
18:00-22:00: Här brukar jag käka mat, kan va allt från potatissallad o kyckling till kebabrulle. Sen hänga på msn, forum och självklart så försöker man kolla på så många matcher som möjligt.
22:00-:06:00: Här brukar jag sätta på kaffet igen, studerar NBA, lägger troligen mina NBA spel och studerar morgondagens Europa spel.
Övrigt: Om vädret tillåter brukar jag gå ut and play some basket, man måste ju hitta på nåt att göra medans polarna jobbar/studerar när man är hemma hela dagarna

det finns 5 basket planer 20-200 meter ifrån mig och det är jävligt gött

fast det är nästan bara jag som spelar

annars nu på vintern brukar det bli promenader till willys/pizzerian, och när jag orkar så får gymmet ett besök. Att laga vanlig god husmanskost orkar man inte med, så det blir mkt skräpmat, men ibland brukar mamma bjuda på mat och då får man tacka o ta emot
Där fick ni en kort sammanfattning av min vardag