V75-1
4 Rocky Race har läget och avgörandet i sin hand, tror jag, men jag kan inte spika när Rano kan komma från Röv(ar)hålet.
V75-2
Melander och Myllarfaks har gjort det förut och kan göra det igen, spets och slut. Men jag fegar väl och safear med Hallsta Lotus.
V75-3
Jag är inte så säker på Iceland och jag ogillar spela på hästar som har andra mål i sikte än det aktuella loppet. Acclaim gillar hårt underlag och det gynnar hästen mer än de andra.
V75-4

Här lär det kosta en del. Jag streckar så mkt systemet klarar.
V75-5
Bra Stekel, jag är inne på din linje här. Schas på favoriten. Leta i främre volten, det räcker nog.
V75-6
Tyvärr Stekel så går jag snabbt emot dig, då jag tro att Cash is Fun Zaz, kan stå kvar på start linjen och lämna lite försprång till de andra, innnan han trycker på gaspedalen, OK det axar inget vidare, men topspeeden duger gott och väl på distansen.
V75-7
Glöm inte 11 Staro Dynamite, som blir nerrankad på läget, men som alltid tror vi läget avgör hela loppet, så är det ju inte, det avgör bara att bakspåret inte lär ha med spetsstriden att göra. Staro är stark nog att runda om han inte felar, vilket är hans enda akilleshäl.
Lycka till!