Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-27, 20:04   #1
Pesh

Peshs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 330

Pesh & Sighurt - Fotbo
Stats: 50 - 47 - 1
ROI: 103.53%
Vinstprocent: 52.00%

Standard

Pesh & Sighurt - Fotboll Bets

Hej!

Jag och Sighurt har bestämt att dela med oss våra tips här på Sharps och öppna en speldagbok samtidigt en spreadsheet tillsammans. Vi diskuterar olika spel tillsammans dagligen och kom på det vore mer seriöst och bättre att göra det hela tillsammans. Så vi tyckte detta skulle fungera bra och det hoppas vi att det gör!

Pesh
Jag har stort intresse för sport. Mest fotboll, jag älskar sporten oerhört mycket. Jag spelar, tittar, bettar på fotboll. Sporten är stort i mitt liv och har alltid varit det. Att spela och titta på fotboll var spännande men jag ville göra fotbollen ännu mer spännande genom att betta på det, och jag måste säga det gör stor skillnad när man bettar på en match sedan ser på den.
Jag brukade inte ha seriös betting men jag insåg att det tar dig ingenstans och ville då satsa på "seriöst betting". Senaste månaderna har man gjort och det har gått väldigt bra, då var det dags att dela med sig. Jag älskar Premier League och är väldigt inriktad på själva ligan och alla lag. Ser på så många matcher jag kan i den ligan. Jag kollar alltid highlights, statistik när jag missat nån match och ibland repris dom matcherna som har varit underhållande. Man har även bra koll på Champions League och Europa League. Jag ska försöka hinna med och dela alla bets jag bl.a spelar på och tipsar!

Sighurt
Fyller snart 19 år och har hållt på med betting ett bra tag. Det hela började med svenskaspel varje helg med farsan men därefter har det gått vidare till mer seriösare betting. Jag följde de flesta europeiska ligorna, men bli inte chockade om det kommer något tips utanför europas gränser. För närvarande studerar jag på högskolan och detta kommer medföra att tiden kan vara begränsad men jag ska göra mitt bästa för att framföra våra tips till er. Ligorna jag gillar bäst är väl, Bundesliga, Serie A, Championship och La liga. Hoppas på en framgångsrik tid med er framöver och hoppas vi kan bidra med flera fina tips till er på Sharps.

Pesh's inriktning:
Premier League
Champions League
Europa League

Sighurt's inriktning:
Bundesliga
Serie A
Championship
La Liga

OBS:
Vi kommer absolut ge tips på annat fotboll som t.ex sydamerikansk fotboll. Dvs Fotboll över hela världen.

Spreedsheet:
Pesh & Sighurt - Fotboll Bets

Om ni har några frågor så är det bara skriva dom här i tråden så svarar vi.

Senast redigerad av Pesh den 2010-11-28 klockan 17:22.
Pesh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat