Visa ett inlägg
Gammal 2025-03-19, 01:04   #45
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Travpunktens forum var mycket värre. Där fanns det signaturer som såg det som en framgång om de kunde starta ett redigt gräl.

Fortsätt du med dina analyser Efterhandaren. Du kan inte ta ansvar för någon annan än dig själv. I just det här fallet tror jag inte att Kalleklut var ute efter att såga något du skrivit i strängen. Mer än möjligen att du bör sluta be om ursäkt för dina tankar.

Det värsta som kan hända är ju att du har fel i dina analyser. Men det kan jag lova dig, i den klubben är vi många medlemmar.
Fullständigt korrekt analys znipstern!

Har man lite bråttom när man läser så är det lätt att misstolka eller inte förstå ren text.. Vilket tex basiak är ett tydligt exempel på ovan.

Jag är inte ute efter att kasta skit på någon, blir bara lite lack när man nedvärderar sig själv genom att upprepat ta upp fjanterier som någon annan skrivit bara för att provocera. Väljer man att skriva på ett forum (vilket är jävligt uppskattat) så får man också räkna med ups and downs från övrigt folk. Enkel matematik!

Så nej, jag vill inte att någon slutar skriva. Men tyvärr blir konsekvensen ibland att folk helt enkelt ger upp. Det finns det ett flertal exempel på genom åren.. Vilket är otroligt synd när alla tips på hästar varmt mottages. (Sen upp till var och en att ta med)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+100)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat