![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
![]()
Lopp 10 på Färjestad är ett lärlingslopp. Det betyder att snart är det sista chansen för Björn G. att dubbla sin skörd i kväll då han även vann lopp 3.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 | |
![]() Citat:
Det profiterade Jepson på. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Citat:
TVILLING Inlämnat: 2025-03-17, 21:16 Färjestad Lopp 9 Måndag 2025-03-17 Start: 21:15 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 3 Utgångshästar 11 Hound Dog E.P. 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: FHP PTM MFW |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Kvällens klena skörd:
4 rätt: 4 x 24 kr Vinst! Summa: 96,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
![]() Citat:
Varför måste du hela tiden lägga till irrelevanta, meningslösa, värdelösa etc etc i dina tips/funderingar? Lite onödigt men kände väl att det fanns vissa nicks som påstod detta i ett flertal omdömen Om du själv tycker det så förstår jag inte varför du skriver inläggen överhuvudtaget. Bra fråga men kanske lite självkänsla när ett fåtal trots allt är positiva till mina inlägg Eller är det för att det biter så hårt när någon påpekat något tidigare och du inte tål det och måste upprepa? Biter hårt vet jag inte men kritiken har väl varit ganska personlig men visst har jag kanske överreagerat Jag tar till mig din kritik och tar en Time Out. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-17 klockan 20:44. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 | |
![]() Citat:
Som sagt, jag uppskattar dina trådar och ser gärna att du fortsätter med dessa. Det är bara att bortse från vissa kommentarer och inte vara så långsint.. (bara att se tillbaka på TP tiden och dra lärdomar av dessa) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Citat:
Vad anser du vara konstruktiv kritik ? Exempel ? Vilka lärdomar skall jag ta till mig från TP tiden ? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Tack för din opinion KalleKlut.
Det är nog inte min grej att försöka förmedla trav tips tankar på ett smidigt och lättsamt sätt utan att sticka ut hakan och reta upp en stor del av trav folket. Dessutom är jag nog lite självgod och hänger upp mig på skitsaker. Jag har haft travtjötet på TP och Sharps som ett trevligt tidsfördriv och en hjälp när livet har kommit med tuffa besked. Men jag är nog lite för ego och tar till mig era synpunkter gällande mina inlägg och kommentarer. Jag har köpt in mig på en travhäst och hoppas att jag får se hästen till start innan träfracken väntar. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Jeg kan dessverre ikke uttrykke min ydmyke og ærlige mening om deg, KalleKlut, jeg er redd for at moderatoren skal sparke meg ut av forumet. Og det du skriver er trakasering. Hvis du ikke liker det, ikke les det!!! Jeg setter pris på tipsene her på forumet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Jeg kan dessverre ikke uttrykke min ydmyke og ærlige mening om deg, KalleKlut, jeg er redd for at moderatoren skal sparke meg ut av forumet. Og det du skriver er trakasering. Hvis du ikke liker det, ikke les det!!! Jeg setter pris på tipsene her på forumet
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 | |
![]() Citat:
Fortsätt du med dina analyser Efterhandaren. Du kan inte ta ansvar för någon annan än dig själv. I just det här fallet tror jag inte att Kalleklut var ute efter att såga något du skrivit i strängen. Mer än möjligen att du bör sluta be om ursäkt för dina tankar. Det värsta som kan hända är ju att du har fel i dina analyser. Men det kan jag lova dig, i den klubben är vi många medlemmar. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 | |
![]() Citat:
Har man lite bråttom när man läser så är det lätt att misstolka eller inte förstå ren text.. Vilket tex basiak är ett tydligt exempel på ovan. Jag är inte ute efter att kasta skit på någon, blir bara lite lack när man nedvärderar sig själv genom att upprepat ta upp fjanterier som någon annan skrivit bara för att provocera. Väljer man att skriva på ett forum (vilket är jävligt uppskattat) så får man också räkna med ups and downs från övrigt folk. Enkel matematik! Så nej, jag vill inte att någon slutar skriva. Men tyvärr blir konsekvensen ibland att folk helt enkelt ger upp. Det finns det ett flertal exempel på genom åren.. Vilket är otroligt synd när alla tips på hästar varmt mottages. (Sen upp till var och en att ta med) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+100) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|