Visa ett inlägg
Gammal 2025-06-21, 21:03   #12
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4016

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sitter i Vesterø på Læsø, Kattegatts Pärla, och klurar på veckans V75a. Kan rekommendera er att åka hit om ni vill ha lite lugn och ro. Nu för tiden kan man t o m vara uppkopplad och sköta hästeriet som man vill. Uppkopplad och avkopplad!

Avd 1
Spretigt lopp där "ingen kan vinna". Jag lägger en del streck här. 14 Ebba Kuse är mest härdad men vinner sällan och bakspår på tillägg... nja lite väl stor favorit men måste med på systemet. 3 Pica Pica låter det bra på och Rosleff är vass. 12 Bys Rosy Nunc rycker man skorna på. Intressant storskräll från springspår. 13 J.H. Ellen är ännu en som skulle kunna sticka nosen först på det långa upploppet. Går ner i klass här. 4 Mare Mareh får Örjan i sulkyn och det kan vara avgörande. Jag nöjer mig med 5 streck men skulle helst haft fler.

Avd 2
1 Knight Journey kan nog Uffe få fart på. Leder detta från start till mål!

Avd 3
Ytterligare ett svårt lopp att bena ut. Segermaskinen 11 Cross Lane måste med, men fjärdespår och tillägg gör att jag garderar. 6 Go Kenneth Go skulle kunna va ett spikförslag från springspår men Johan U litar jag på som en ko på dass. Jag vill absolut ha med Hannas häst 3 Global Flashback. Rycker hon skorna har hon en plan! 2 Nevermind River får en ruskig kuskförstärkning och kan vara giftig därifrån. 1 Maranichi kommer med tre raka och Lövgren är i ett stim. Kan inte åka på den till 17%.

Avd 4
Ett tryggt tvåhästarslås; 2 Olly Håleryd och 11 Clarissa. Blixtrar den ene så Oscar II.

Avd 5
Dra på trissor, ett lås till. 3 Fantom Jet eller 5 Ivan Mauger vinner detta. Det är hugget som stucket!

Avd 6
Tror ni inte att jag hittade ett tvåhästarslås till? 1 A Fair Day vinner väl detta när Oscar drar på i ledningen om han inte blir byxis när Örjan kommer rusandes med 8 Mister Hercules på upploppet.

Avd 7
Näe, ett lås till. Men det här måste väl vara dyrksäkert? 6 Jikken och 11 Humanity Pellini. Nå´n av de två måste väl ändå vinna?

Puh, det blev dyrt, men det var det värt, förhoppningsvis.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat