Visa ett inlägg
Gammal 2025-06-21, 21:26   #14
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7302
Standard

Klurig omgång tycker jag och har svårt få ihop något vettigt. Tankarna just nu:
1: Borde väl stå mellan Ebba och Ellen. Men Rosleff kan bli svårfångad. Örjan i storform går inte att räkna bort och Dalborg med skoryck från springspår känns spelvärt till låg procent. Fem eller alla.
2: Står nog mellan de fyra mest spelade, möjligen med Konstantin Sisu som luring. Rankar Goop först och Jepson strax efter.
3: Steker nog Cross Lane helt. Tror mest på MAD och Takter och det känns spännande när Hanna rycker skorna.
4: Ska väl Olly inte förlora. Men undrar vad det kommer för prestation från Clarissa nu om tränaren tycker hon var tjock senast.
5: Räcker väl normalt långt med favoriten och Ivan. Men litar inte helt på någon av dem och vill nog ha med de flesta på framspår. Den som vinner spetsstriden är tredjerank.
6: Tycker nog A Fair Day är dagens bästa spik. Blev imponerad av Hustle Rain senast men kanske såg det bättre ut än det var, ledaren hade ju öppnat tufft.
7: Jikken är min förstarank. Mycket snack om Tears in Heaven som blir farlig om den spetsar. Men lär rusa på strecken. Savastano vinner ju om den är som senast men jag är tveksam. Samma med Humanity som är grym men tror inte den slår nämnda.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat