Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-30, 09:01   #33
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av macin Visa inlägg
Nu blir detta inte exakt vad folk vill läsa om, men jag tycker ändå jag borde dela med mig utav mitt, i mitt egna tycke dubbelliv.

Sedan jag fyllde 18 för snart 4 år sedan så fick jag tillgång till ca 70k fondpengar som morfar stoppat in till mig. Jag hade tidigare provat på alla typer av marknader och lirat för mindre summor (20-50 kronor) för att få koll på alla dessa AHCP, Över/Under och allt vad det är. När jag kände mig varm i kroppen och hittade rätt till diverse bra spelforum, och även följde mycket sport själv samt hade kontakter i vissa serier (framförallt innebandy då jag lirade på hög nivå fram till jag blev myndig, i nuläget spelar flera av mina polare i elitserien i AIK, Balrog, Täby m.m) så kände jag att jag kunde reka själv. Jag började läsa olika spelteoritrådar här och där, och fick lite mer kött på bena för var dag (ska tilläggas att jag fortfarande har mycket kvar att lära mig). Jag hade även en äldre bror som gav mig bra tips i de lägre divisionerna uppe i dalarna, samt i norra stockholm - här gjorde jag en del pengar.
men känner du möjligen Alexander Rosenberg? Han har spelat i Balrog är i Duvbo nu.

Han hänger en del med Måve som var i Caperio förra året t ex..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat