När det blir så här lätta rader borde det klassas som en "extraomgång". Vi är nu uppe i jackpott på femmorna 4/8 gånger, eller 0 av 4 om man väljer att bara räkna vissa speciella omgångar. Och ja det hade varit bättre med 7 avdelningar, det är tydligen svår för ATG att få ihop 8 avdelningar.
Några omgångar till så ser speltorskarna det jag mfl sagt från början och V75 gör comeback med ändrade jackpottregler och annan fördelning mellan vinstgrupperna! V85 är iskallt. Herr Skraplott och hans hangarounds kan säkert hitta något att peka på som åtminstånne inte är sämmre än V75. Medianutdelningen på tre fel? Eller kanske medianomsättningen jämfört med V75 på skottår när medeltemperaturen är något högre under vintermånader? JA de kan säkert skruva till något.
Edit 1
Är det någon som kan hjälpa mig? Jag har lite svårt att urskilja den fantastiska lördagsupplevelsen som lär vara av sällan skådat slag. Många hade svårt att tänka sig hur V85 skulle utvecklas och bli överraskade har jag för mig. Jo jag tror mig se det men jag ännu känner mig inte överraskad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Drivarn (+10)
Senast redigerad av Skog den 2025-12-06 klockan 21:04.
|