Visa ett inlägg
Gammal 2026-05-08, 18:10   #7
Wedgie
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 262
Sharp$: 1657
Standard

Tack. Tänk om jag ändå hade lämnat in en DD, eller spelat därefter. Istället dubblade jag både lopp 5 och 6 (och 1), och spikade 14 i 3:e. Suck. Hade också skrällen i 2:a. Men som vanligt fumlades alla rätt bort. Tappat räkningen på hur mycket jag klantat bort bara senaste veckorna, för att inte tala om längre perioder…
Wedgie är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat