Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 08:28   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19419
Standard

Torsdag 7/4 - Örebro - V64 mm

Idag blev blev gröten extra festlig. Kokades nämligen på grädde som var på väg att falla för åldersstrecket. Lite Pannacotta stuk på anrättningen. Psst lade i några russin oxå Bra start på dagen

Orkar inte grotta ner mig i Förmodade favorit V64 omgången på Örebro. Men streckas Björn Goops och Pieters / Törnqvist hästar/styrningar så har man nog halva inne.

DD draget är Dubbelslag på 3.
DD 1) 3 Maroon Välstammad filur med årsdebuten avklarad. Märren kan hålla undan på Speewaybanan trots rutinerat motstånd på bakspår.
DD 2) 3 Magic In Svårbedömd årsdebutant men jag tror David P har ställt Face Time Bourbonnaren iordning. Rycker skorna direkt
Dessutom Björn som som lånekusk

Oddset på Dubbelslags DD blir ju ofta nerspelat. Kanske bättre att satsa på en ”vinnarpölsa” på de två nämnda.
Gammal igår, 10:45   #2

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 3126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Idag blev blev gröten extra festlig. Kokades nämligen på grädde som var på väg att falla för åldersstrecket. Lite Pannacotta stuk på anrättningen. Psst lade i några russin oxå Bra start på dagen

Orkar inte grotta ner mig i Förmodade favorit V64 omgången på Örebro. Men streckas Björn Goops och Pieters / Törnqvist hästar/styrningar så har man nog halva inne.

DD 1) 3 Maroon Välstammad filur med årsdebuten avklarad. Märren kan hålla undan på Speewaybanan trots rutinerat motstånd på bakspår.
DD 2) 3 Magic In Svårbedömd årsdebutant men jag tror David P har ställt Face Time Bourbonnaren iordning. Rycker skorna direkt

Oddset på Dubbelslags DD blir ju ofta nerspelat. Kanske bättre att satsa på en ”vinnarpölsa” på de två nämnda.
Bra att få en uppdatering på gröten.

Kanske en tråkig Örbro-omgång att vänta då.
En häst kommer till ledningen och dom andra sitter kvar i kön. Inget händer.
Många är negativa till V85, men jag tycker att det är en rolig spelform. Hellre för svårt än för lätt.

Förresten vilken är favoritgröten?
Kör du mestadels havregrynsgröt?

Jag kör lite mannagrynsgröt ibland av nostalgi-skäl.
Sedan är risgrynsgröt alltid gott.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 11:02   #3

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19419
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Bra att få en uppdatering på gröten.

Kanske en tråkig Örbro-omgång att vänta då.
En häst kommer till ledningen och dom andra sitter kvar i kön. Inget händer.
Många är negativa till V85, men jag tycker att det är en rolig spelform. Hellre för svårt än för lätt.

Förresten vilken är favoritgröten?
Kör du mestadels havregrynsgröt?

Jag kör lite mannagrynsgröt ibland av nostalgi-skäl.
Sedan är risgrynsgröt alltid gott.
Lite Grötinfo.
Jag kör med Havre Kli, mjölk och linfrö gröt sedan 20 år tillbaka. Provade Ducan dieten på den tiden och där hittade jag receptet. Gröten är helt i min smak både nyttig och god. Sötsuget försvinner och magen är pigg och glad

Ber om ursäkt alla travtokar för recept på travsidan
Gammal igår, 14:27   #4

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4741

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg

Jag kör ett "tränar-dubbelslags-DD"
3 Maroon och 9 Luca Barosso. Tränardubbelslag brukar oxå ge underodds, så jag saknar Raket-spelet. Man kan så klart köra pölsa istället men jag vill inte se det live och då får man nöja sig med underodds. Men den står för närvarande i 25 ggr så det är hyfsat odds.

3 Maroon – Känns fin för dagen och var godkänd i comebacken senast. Vi hoppas att hon kan vara lite rappare från start den här gången. Hon tränar bättre än vad hon visat i tävling hittills.
Öppet huvudlag
Ryckhuva för första gången
Barfota ro
Yankee sulky

9 Luca Barosso – Har blandat och gett hos oss. Men nu känns det som att vi är på rätt väg igen. Spår 9 passar därför bra. Tränar positivt.
Öppet huvudlag ev norskt
Ryckhuva
Barfota fram
Yankee sulky

Lycka till, Grötmannen!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 15:32   #5

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1460
Standard

Går emot och kör nog på:

1 Sister Nell och 2 Incomparable