Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Av vad som kunde blivit en lyckad förändring på V85 har ATG lyckas klanta till det här också.
@Skog Här viker jag mig. När ATG väljer att ÖKA risken för dubbel-JP i låg-utd-omgångar istället för att helt hållet ( 99% ) skrota låg-utd-JP så får t o m jag ge upp.
Den här förändringen är som om de inte vill att V85 ska kunna vända utvecklingen.
Ökad dubbel-JP-risk får mig att ifrågasätta en fortsättning av mitt omstartade varje-vecka-spel ens på V85.
När/om....eller vi kan nog säga när ändå nu....som ATG återinför V75 blir det god natt för mig som varje-lördag-spelare och även här på Sharps.
|
Jag vet inte vad jag ska säga. Många av oss vet att elstängsel kan frambringa obehag. Simuleringar visar att cirka 1/7-del av befolkningen måste kissa på eltråden för att förstå.
När det gäller jackpottregler var mitt förslag en uppflyttning av pengarna till nästa vinstgrupp, gränsen för när det sker skulle
höjas och öresfondering för J-P skulle kunna fungera. Du vet "Låg-utdelnings-gräns med några procents fondering och öresutjämning som tillförs potten ca 1 gång i månaden men som näppeligen är en JP-gräns"
Jag kan
inte förstå din irritation, J-P på fem rätt ska ju bara ske var 7:e gång. Att 6 rätt samtidigt ger under 7 kronor ska ju nästan inte ske. Kombinerat med att din magiska förmåga till 0 fel inte minskar innebär det att du näppeligen påverkas av utebliven betalning på 6 rätt. Avdelning pinka på elstängslet.
Skämt och sido, 6 rätt har givit under 7 kronor i 10 av 50 de V85 omgångar som körts, allt inräknat även extraomgångar (om jag räknat rätt). Står sig detta blir det J-P var 5:e gång. Ett fall framåt.
Nåväl, om det är någonting mer du undrar över kan du gå tillbaka i tråden, hittills har jag fått rätt i de mesta.
Om 6 månader är det V75 med winterburst - Für alle, sogar Strappa71