Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal idag, 21:50   #546
BosseEk

Reg.datum: apr 2018
Sharp$: 2787
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Tack för erkännandet och "hjälpen". Där är riktigt att det inte bara är just detta som gör V85 till ett sämre och ointressantare spel.

Jag ser att Strappas korståg mot öresutjämningen som inleddes här?www.sharps.se/forums/847357-post531.html fortsätter på X, Travronden osv.

Strappa m fl kallar Atg tondöva men komihåg att denna tondövhet gör att vi idag sitter med praktfiaskot V85. Om Atg hade lyssnat på spelarkoren, aktiva osv så hade vi sluppit detta "Lördagsnöje". Att lyssna på spelarna är inte deras paradgren.

En annan sak på samma ämne när man nu har Bosse på tråden. Kravet på AB för att få tillgång till data hänger direkt ihop med Jokerprogrammet har jag förstått. Hur ser kopplingen Travmedia(Joker) och Atg ut? Det är trams och löjeveckande att kravet infördes för att ge jokerprogrammet särställning på marknaden.
"Där är riktigt att det inte bara är just detta som gör V85 till ett sämre och ointressantare spel." Nu var det väl inte riktigt det jag skrev apropå att vinkla argument.

"Kravet på AB för att få tillgång till data hänger direkt ihop med Jokerprogrammet har jag förstått." Du verkar inte vilja släppa att BaraTrav har fått tillgång till data trots avsaknad av AB. Så här, jag tar gärna mot möjlighet att få tillgång till ATG's startlistor mm. Fram till dess har jag en lösning som fungerar för mig. Ett program jag är nöjd med som när jag benchmarkar det mot andra program slår dem på fingrarna.

I Onsdags gjorde jag en ram på 11 miljoner rader, efter krav skapade jag ett 5 rättsgaranterande system på 253 rader. Alla kan inse att chansen till fullträff är försvinnande liten men det är alltid kul att ha någonting att följa. Kraven satt men jag bommade 1 häst i ramen, 1 Handfullofdollar i avd 6. Det var ren och skär klantighet då den presenterades som C-häst baserat på streck-% och därför borde varit med. Nåja 1 sexa och 1 femma blev resultatet, några kronor plus. Nära skjuter ingen silverfisk! påett igen.

-Bosse
BosseEk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat