Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal igår, 18:52   #558
Skog

Reg.datum: aug 2021
Sharp$: 148
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Inte i sammanställning från ATG. Ett system på V85-system måste nå minst 100000 kr inkl varvning för att det ska visas upp.

Så det är bara när 8r på V85 når över ca 300k som listan får med exakt alla 8r-vinster. Vid lägre utdelningar blir orsaken aldrig annat än rena gissningar.

Ca 90k på 8r brukar räcka för att få med ALLA varvade Butiksandelar. Annars ser man bara de som når upp över 100k totalt. Och idag var de MÅNGA. Men det måste tilläggas att varvningar av favve-tyngda system enligt mig är helt oproblematiskt. Det är när de branta lapparna varvas som det kan orsaka spelvärdeskatastrofer.

Länk: https://web.baratrav.se/vinstlista/2026/08/22/23/V85 Obs! Inte komplett lista över alla med 8r eller ens alla som varvat. De varvningar som inte når upp till 100k förblir dolda.

Om det fortsätter i den här stilen så kommer den V85-fördelen ( fördel enligt mina observationer ) att vara utjämnad.

Om man upptäcker att en majoritet av vinnarraden vanns av trendhästar brukar det kunna vara en logisk delförklaring. Men bara ATG vet säkert.
Tack din länk fungerade inte eller om det är Sharps som gör den korrupt. Jag gick in på baratrav och hittade det du tipsade om.

Tack, visste inte att baratrav la upp detta. Men som du säger verkar det mystiskt eller inkomplett på något vis. Inte ens jag tror att alla dagens 8-rättare var varvade andelssystem. Undrar var baratrav får sina uppgifter från och om de kapar listan själva av utrymmesskäl?
Skog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat