Ämne: V85
Visa ett inlägg
Gammal 2026-08-25, 20:53   #589
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3496
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BosseEk Visa inlägg
Tråkigt att få oförtjänt kritik för att sedan inte kunna följa upp den, men ingen fara, Strappa.

Jag tycker faktiskt att din variant är intressant och kommer säkert att testa den när jag har möjlighet. Men då testar jag den på samma material som den vanliga Value, så får siffrorna avgöra.

Edit
Nu ser jag att du uppfattar mig som "jobbig". Det känns inte helt rättvist får jag nog säga. Jag har trots allt bara redovisat ren och skär data som du också säger dig ha tillgång till. På vilket sätt skaver det faktumet? Jag har aldrig med ett pip hävdat att du har fel bara önskat att du styrker dina påståenden. Det där var lägre än lågt Strappa.
Det var absolut inte avsikten. Då ber jag ännu mer om ursäkt.

Det är inget som skaver alls. Något som dock lill-stört mig var "beviskraven" som att det här handlade om en disputation i akademisk miljö.

Jag har flera ggr förklarat att du får använda mitt påstående exakt som du vill. Det var tänkt som en generös nudge i vad jag är ganska säker på att det är så bra riktning som det går att få i det här ämnet.

Något styrkande kommer det inte att bli och inte heller fler ursäkter. Vad än du har uppfattat som lägre än lågt så var det till 100% inte min avsikt.

Allra enklast verkar det vara om jag försöker störa dig så lite som möjligt.

Edit: Se DM @BosseEk

Senast redigerad av Strappa71 den 2026-08-25 klockan 21:05.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat