Citat:
Ursprungligen postat av Jagvillblirik
Hej,
Snubblade hit från flashback när jag läste runt lite. Kanske är helt fel ute, men jag gör ett försök.
Jag började betta för bara några dagar sedan, när jag var hemma hos en kompis och såg vad han höll på med. Tidigare har jag aldrig varit intresserad av det alls, men första gången jag satsade vann jag och blev rätt glad. La in 2000kr och vann 1000, men nu har jag spelat runt mycket och har gått minus en del.
Min kompis är också bara en nybörjare och kan tyvärr inte hjälpa mig så mycket. Jag vill alltså kunna tjäna ihop kanske 10-20k tills sommaren för en resa som är viktig för mig, och kanske för att kunna försörja mig som student. Jag har en del frågor just nu. Är också beredd att lägga ner ett par timmar varje dag för att tjäna en liten slant.
Som en nybörjare, vad behöver jag läsa på? Vilka saker är viktiga att kunna? För det är väl inte bara att logga in på en betting-sida och börja satsa pengar.
Hur kan jag lägga upp en spelplan så att jag inte slösar bort alla mina pengar? Vems/vilkas tips kan man lita på, osv.
Behöver så mycket hjälp jag kan få, och jag är redo att läsa in mycket. Tack på förhand.
|
Du har bara bettat ett par dagar och hade tänkt spela in 10-20K på 6 månader?
Med andra ord, du behöver 2K spel med en roi på 110% om du spelar 100 kr medelinsats, kan säga att det är jävligt svårt att klara det som nybörjare. Det finns mycket som man måste gå igenom först innan man förstår sig på bettingen.