Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-07, 21:17   #249
RizZla

RizZlas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaycer Visa inlägg
Det verkar lite som om vissa drar till med lite mer radikala trades. Stamkos är nog en guldklimp som jag inte personligen skulle släppa taget på.

Säsongen är lång och det behövs tålamod, tålamod och mer tålamod. Även Free Agents marknaden bjuder på godis, pga. att vi har en ganska liten serie. Man behöver inte alltid drälla till med så massiva moves.

Personligen så är jag nöjd hur laget presterar. Har tagit vinster på senaste tiden men nu tror jag på ett par förluster. Kane, Parise och Rinne skadad Det är tre spelare som jag vill ha tillbaka så fort som möjligt. Som tur hörde ja rykten på att Kanes skada inte är så allvarlig. Ondrej Pavelec från FA var ett bra kap enligt mig, och jag hoppas på att han presterar nu när Rinne är skadad. Är lite missnöjd på att jag bytte bort Bobrovsky men alltid kan man inte vinna.

Har Real Mossen mot mig, så seriens 2 topplag möter varandra. Tror faktiskt på en förlust pga. skadorna.
Jo, men att få skit för att man försöker att göra en trade är lite konstigt? "Ytterst löjligt RizZla" "Mitt lag står till förfogande" Är det inte bättre att fråga hur båda parter tänker istället för att direkt kasta skit på mig? Alla får skicka vilka trades de vill. Vissa blir godkända, vissa inte.