Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-10, 18:44   #50
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
NEJ, det intressanta är payout för den marknad du spelar. Om en bookie har 99.9% payout i skidskytte skiter jag i eftersom jag inte spelar på skidskytte.

Självklart shoppar jag runt på odds för olika bookies, men du kan återkomma sen när du inte längre får spela på Ladbrokes och Betsson och alla andra scamsidor så kan vi diskutera igen.

Bold: Jo du har motsatt dig det, annars hade diskussionen aldrig uppkommit.
Well, jag har inte fått spela hos dem de senaste 5 åren. Men jag kan lova dig att det finns bookmakers där du får spela och där du i varje fotbollsmatch i iaf de 40 högsta serierna kan få 99 % i payout med bookies där du faktiskt får spela 2k. Själv lirar jag inte mer än 2k så kan inte svara för mer. Berätta gärna vad som är intressant med payouten hos en enskild bookmaker då den inte påverkar dig ändå om du har flera...

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Håller inte med om det där då det faller på sin egen orimlighet. Om de är bra på att sätta favoritoddset varför skulle de då vara dåliga på att sätta dogens odds? Dogens odds följer ju favoritens odds som de enligt dig redan har koll på..

Det sista håller jag inte heller med om. De flesta med iaf 10 bookies når samma tillbakabetalning på 1X2 som asian.
Där är mitt första inlägg i tråden... Jag har aldrig påstått att tillbakabetalningen hos en enskild bookmaker är högre på 1X2 än AH eftersom det är irrelevant.