Ämne: v75 11 dec
Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-11, 01:05   #17
criba

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 577
Standard

Capello Bob verkar som du säger bara stiga på strecken och det som kändes som ett kul drag närmar sig nu favoriten på strecken. Iofs inte fel på kapacitet men spelvärdet känns ju snart helt väck. 21% motsvarar väl ca 45% enligt en nykter streckräkning. Trist verkligen..
Tror det blir rejäl körning från start här och undrar vad det ska kosta för Uffe att ta sig förbi spetstörstande Ove och Anna-Lena. Inte billigt iaf vilket borde bädda för 10 och 11. Men visst är tränaren,hästen(6:an) och kusken bra nog här, mest befarad startrusning emot som jag ser det och tror det blir tufft att stå emot då. Quest For Life tycker jag är en ganska trög häst. Bra läge och fint inne dock. Undrar dock om 10 % (20 % egentligen?) inte är väl i överkant för den. Står nog över men det är jag det...

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hade ingen koll på att Capello Bob nyligen blivit vallack, men det stärker den tron jag delar med dig om honom. De flesta verkar dock hålla med oss och 18% känns inte som en streckning som är jätterolig ändå. Är inte Quest For Life lite bortglömd här förresten? Ihåligt lopp förresten, funderar på att singelstrecka Båths häst, kan vara både bästa tränare, häst och kusk i fältet.

Hatar kallblodslopp, men den här gången känns det iaf helstängt på 6-8 hästar. Borde väl räcka med de två favoriterna, eller bara Stamping som du säger...

Senast redigerad av criba den 2010-12-11 klockan 01:28.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat