Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-10, 22:41   #16
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Herregud...!


Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Roligast i omgången känns just nu 11 Capello Bob i första avdelningen som såg ruskigt fin ut i comebacken senast som Valack. Lär inte vara sämre nu med ett lopp i kroppen och att Örjan kör stallets andra häst gör säkert att någon tror mer på den. Faktum är att det är Stefan som är förstakusk i stallet denna gång och ska normalt ha den bättre chansen och det är bara oddshöjande då han är jämnbördig kusk med Örjan.
Kör i tid bara Stefan så ska jag jubla när du defilerar över Bergsåkers långa upplopp. Min förstahäst absolut efter att ha tittat igenom loppet. Ensam A-häst åtminstone,kanske mer om värmningen är till belåtenhet.

Hur i all sin dag Stamping ska kunna förlora kallblodsloppet när den nu får riktiga brodd på sig kan inte jag förstå. Inget fäste senast förklarar den insatsen men den värmde i alla fall mycket bra då minns jag. Kolla loppet dessförinnan så känns förlust inte aktuell här. 20 meter bättre till nu dessutom mot Myllarfaks gör den kampen ojämn. Stamping måste absolut vara bästa spiken i omgången. Hoppas det fortsätter att hojtas om Myllarfaksar och Hibogubbar och andra tomtar och troll i detta lopp.

Den dagen Stefan Söderkvist blir lika bra/ens i närheten av lika bra kusk som Örjan Khilström, då slutar jag med trav...! Att han ofta är oddshöjande är av en orsak - och det är inte av att han är underskattad...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 00:05   #17
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Capello Bob verkar som du säger bara stiga på strecken och det som kändes som ett kul drag närmar sig nu favoriten på strecken. Iofs inte fel på kapacitet men spelvärdet känns ju snart helt väck. 21% motsvarar väl ca 45% enligt en nykter streckräkning. Trist verkligen..
Tror det blir rejäl körning från start här och undrar vad det ska kosta för Uffe att ta sig förbi spetstörstande Ove och Anna-Lena. Inte billigt iaf vilket borde bädda för 10 och 11. Men visst är tränaren,hästen(6:an) och kusken bra nog här, mest befarad startrusning emot som jag ser det och tror det blir tufft att stå emot då. Quest For Life tycker jag är en ganska trög häst. Bra läge och fint inne dock. Undrar dock om 10 % (20 % egentligen?) inte är väl i överkant för den. Står nog över men det är jag det...

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hade ingen koll på att Capello Bob nyligen blivit vallack, men det stärker den tron jag delar med dig om honom. De flesta verkar dock hålla med oss och 18% känns inte som en streckning som är jätterolig ändå. Är inte Quest For Life lite bortglömd här förresten? Ihåligt lopp förresten, funderar på att singelstrecka Båths häst, kan vara både bästa tränare, häst och kusk i fältet.

Hatar kallblodslopp, men den här gången känns det iaf helstängt på 6-8 hästar. Borde väl räcka med de två favoriterna, eller bara Stamping som du säger...

Senast redigerad av criba den 2010-12-11 klockan 00:28.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 10:04   #18
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Varför skulle streckprocenten inte vara korrekta? Capello Bob är faktiskt bara streckad på 21% av systemen sen att vi fuckar det med reducerade system är ju inte atgs fel
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 21:27   #19
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Undrar vem du syftar på? Tycker Stekel tillsammans med Criba är de bästa på travforumet här. Kommer alltid med vettiga synpunkter och kan argumentera för dem på ett vettigt vis till skillnad från dig som idiotförklarar alla som inte tror på samma märr som du. Så fort någon ifrågasätter dig så sågar du dem med fotknölarna och säger de inte har något på en travbana att göra.

Vad jag kommer ihåg så är den enda vinnaren du satt här Neo Smed för ett par veckor sedan på V75. Favorit på 75%, otroligt vågat!

*s*
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Travknekten (+3), labjjo (+3)
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 22:14   #20
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 58
Standard

Travets Romeo i rosa tanga
tar sig fram som sina kusiner på Åby

Spetsa, Spetsa
Spetsa, Spetsa

Redan lusläst i Guiden och Ronden
gör han uttalanden han lärt sig från Bosse Knopp

Spetsa, Spetsa

Han hävdar han är påläst, smart och rik
fast han kan inte tugga bubbelgum och sätta en spik

IQ kan räkna upp till 15
IQ kan A B C D
IQ en kille att beundra
han tror han är en travexpert, en travkomet

Travets knuttar ska åka sulky
bära hästsvans och jobba som vakt i något stall

Spetsa, Spetsa
Spetsa, Spetsa

Behärska både Kallblod och Varmblod
så dom fixar spöa en häst som är trött

Spetsa, Spetsa

Utan minsta diskussion tar han till strid
för där hjärnan tar slut där tar angreppen vid

IQ tuff a la Micke Nybrink
IQ ett kunskapspaket
IQ smart som Albert Einstein
han tror han är en travexpert, en travkomet

IQ kan räkna upp till 15
IQ kan A B C D
IQ en kille att beundra
han tror han är en travexpert, en travkomet
ett kraftpaket i arselet

Förlåt M. Uggla kunde inte låta bli att göra om din fina text lite.
Travknekten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td