Citat:
Ursprungligen postat av zz
Hehe jag ängrade halva sommaren åt att klura på första frågan. Generellt kan man säga att bankerna inte har skyldighet att rapportera transaktioner på under 100k till ditt svenska bankkonto. Beloppet för utländska banker vet jag inte men jag skulle tippa på att det är samma. Det kluriga blir den dagen de ställer frågan "hur klarar du av att leva utan att han intäkter?" Då är bevisbördan på dig att visa vart dina pengar kommer ifrån annars kommer de schablonskatta dig på en hel del och garanterat kolla dina bankkonton för alla transaktioner.
Problemet med att föra pengar från EU-bookie är ju att de flesta bookies kräver uttag till MB om insättning skett via MB så då är pengarna fast i ekorrhjulet. Vet du nån bookie som inte agerar så?
|
Rent principiellt kan du ju starta ett konto på random bookie och göra en insättning med mastercard, surebetta över pengar till det kontot och plocka ut via bank wire.
Tror t om att det går att sätta in deg via 4-5 olika metoder på en och samma bookie och sedan plocka ut till alla metoder.
Begränsningen är väl bara för att de ska slippa onödiga avgifter, det vill säga in och ut samma väg men är du en vinnande spelare så kommer du ju ändå plocka ut mer pengar än du satte in så hur ska de lösa det problemet annars?