Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-21, 23:31   #12
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
1000 kr per spel och fem lir om dagen. En roi på 105, inte det lättaste att ligga högre. För vid en så "stor" insats och omsättning är det tack och adjö till lätta pengar hos småbolagen för länge sedan. Räcker att fråga Robin för den som tvivlar.

Vad ger det här exemplet att leva på då? Ja inte mycket! Under förutsättning att ni uppfyller kravet (1000 kr X 5) 365 dagar om året och en Roi på 105 %, ja då blir det hela 7604 kronor i månaden att festa loss för.

Vill ni bilda familj och liknande blir det till att växla upp ordentligt.
Vem har pratat om 1000 kr?

Jag pratar om att satsa 5000-10 000 kr och här kommer vi till en intressant diskussion!

"Europeiska bookies" med smala marknader e det DÖDSDÖMT att leva på betting.

Det e alltså kört att kunna leva på spel på svenska basketligan/Speedway/innebandy/handboll/simning/längskidåkning/backhoppning etc.

Sen vet jag jag inte var "amerikanska bookies" smärtgräns e när de märker att de losar någon miljon här och där...

För mig personligen e trading en helt klart ljusare framtid.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat