Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-29, 00:08   #20
imo

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 648
Standard

ottawa 3,25 1,5 unit vinnst
ett formtoppat lag som spelar riktigt bra i båda ändarna av isen och med full trupp i kväll tror jag stenhårt på dem.pens har haft lite problem och dras med lite skador i kväll och ottawa har grymma stats både totalt och borta mot pens. alfredsson en lysande spelare.

phi 1,85 1,5 unit förlust
phi spelar bra och möter nu ett darrigt atlanta som jag inte gillar nuförtiden. tror på relativt enkel vinnst här mot hedberg i kassen som jag inte gillar något vidare. flyers bra hemma! dödande stats för atl här 6-0 och senaste 15 har phi vunnit 14....

LA 2,45 1unit vinnst
columbus dras med influensa på backsidan och spelar ojämnt. La gillar jag nu igen efter deras lilla svacka och de kommer in med bra självförtroende och tycker 2,45 är okej.

minnesota 3,2 1unit vinnst
har faktiskt plus stats på colorado borta vilket de inte har på många andra lag. spelade riktigt bra i går och mot ett colorado som dras med skador tycker jag att de har fina chanser här.

cgy 2,9 1unit förlust
cgy är inne i en tung period men det måste bara vända med ett sådant bra lag. har bra stats borta på phx och bortamatch ser jag som fördel för att slippa den stora pressen på laget. phx har inte spelat något vidare och bryzgalov är inte sig lik.

stl 2,3 1unit vinnst
bra bortalag mot nhls sämsta lag. stlouis b2b men kort resa samt skador på edm jämnar ut den sitvationen. gillar stl och tror de vinner denna utan större problem.

chi 2,7 1unit förlust
chi får här riktigt tufft motstånd men jag tror att chicagos bredd kan bli the difference maker i denna match då sjs lever mkt på förstalinen ska producera. topp match som jag tror chi tar med deras speed och bredd! vunnit 2 senaste här borta dessutom.

Senast redigerad av imo den 2010-01-29 klockan 12:30.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat