Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-23, 23:36   #16
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

.....

Senast redigerad av imo den 2010-01-25 klockan 21:27.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 21:27   #17
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

mycket dålig fokus till och från och få rekar av mej gillas inte . börjar om på noll där jag dock nästan stod men hur som helst nu kör vi på och tar nya tag
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 22:03   #18
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

NY RANGERS odds 2,55 insats 1unit förlust
konstigt att rangers ses som underdogs i denna hemma match, visst 2-0 och 6-0 är inga fina siffror men tror på vänding här mot ett pens som spelar ojämnt och fleury eller johnsson i kassen har inte gjort någon lycklig. en viss henke lundqvist blir en enormt svår uppgift att lösa för pens som man inte känner igen sen förra året så ofta. tappade tex totalt mot wsh i andra och tredje perioden. viktig statistik som vi inte glömmer är 9-2 mellan dessa lag sista 11 i garden. guerin, kunitz, talbot, out är 3 tunga skador då både talbot och kunitz är fina defensiva forwards.

CALGARY odds 2,05 insats 1,5 unit förlust
Calgary har nu 6 raka torskt men har så fruktansvärt svårt att tro de skulle kliva på ens så här många men har inte haft lätta matcher heller. ne enorm tänding känns troligt och 7-2 senaste 9 i cgy samt lite bättre spelschema är tungan på vågen för detta sel.

Senast redigerad av imo den 2010-01-27 klockan 21:53.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 22:21   #19
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

ANAHEIM 4,0 1UNIT förlust
anaheim tycker jag har mycket fina chanser till att ställa till det här då man spelar riktigt bra hockey och caps övervärderas enormt i denna match. anaheim har fin tyngd och spets och tror denna match kan passa dem relativt bra då de allt som oftas höjjer sig i en sådan typ av match. kommer spela snålt och försöka hålla pucken inom laget mycket och gärna down low där jag tror de kommer kunna skapa bra chanser från. Neuwirth i kassen minus, caps winning streak måste ta slut någon gång och stor chans för slarv/nonchalant och out of conference gör oddset högintressant.

minnsota 1x, buffalo ML, tampa ML trippel 4,72 1UNIT vinnst
minnesota är ett bra hemmalag som har sin 3 raka hemma match, detroit har inte spelat något vidare under stora delar av senaste tiden och kommer in med osgood som inte är bra.

buffalo har 4 raka förluster utan att på något sätt varit utspelad och tror de kommer upp stort i dag mot devils som saknar extremt viktige elias. miller time!

tampa spelar bra hockey (hemma) och brukar vara ett flyt lag som just nu rider på en våg. montreal visar inte upp något vidare spel på bortaplan där man sett bleka ut. b2b med tufft spelschema mot ett utvilat tampa med fin form blir tuff uppgift.

Senast redigerad av imo den 2010-01-28 klockan 08:22.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 23:08   #20
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

ottawa 3,25 1,5 unit vinnst
ett formtoppat lag som spelar riktigt bra i båda ändarna av isen och med full trupp i kväll tror jag stenhårt på dem.pens har haft lite problem och dras med lite skador i kväll och ottawa har grymma stats både totalt och borta mot pens. alfredsson en lysande spelare.

phi 1,85 1,5 unit förlust
phi spelar bra och möter nu ett darrigt atlanta som jag inte gillar nuförtiden. tror på relativt enkel vinnst här mot hedberg i kassen som jag inte gillar något vidare. flyers bra hemma! dödande stats för atl här 6-0 och senaste 15 har phi vunnit 14....

LA 2,45 1unit vinnst
columbus dras med influensa på backsidan och spelar ojämnt. La gillar jag nu igen efter deras lilla svacka och de kommer in med bra självförtroende och tycker 2,45 är okej.

minnesota 3,2 1unit vinnst
har faktiskt plus stats på colorado borta vilket de inte har på många andra lag. spelade riktigt bra i går och mot ett colorado som dras med skador tycker jag att de har fina chanser här.

cgy 2,9 1unit förlust
cgy är inne i en tung period men det måste bara vända med ett sådant bra lag. har bra stats borta på phx och bortamatch ser jag som fördel för att slippa den stora pressen på laget. phx har inte spelat något vidare och bryzgalov är inte sig lik.

stl 2,3 1unit vinnst
bra bortalag mot nhls sämsta lag. stlouis b2b men kort resa samt skador på edm jämnar ut den sitvationen. gillar stl och tror de vinner denna utan större problem.

chi 2,7 1unit förlust
chi får här riktigt tufft motstånd men jag tror att chicagos bredd kan bli the difference maker i denna match då sjs lever mkt på förstalinen ska producera. topp match som jag tror chi tar med deras speed och bredd! vunnit 2 senaste här borta dessutom.

Senast redigerad av imo den 2010-01-29 klockan 11:30.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 11:34   #21
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

bra kväll men trisst att phi släpper en 3-1 ledning efter 2 spelade perioder. slarvigt och dålig genomförd, skulle ha tätat till bättre defensivt och fortsätta trycka på framåt med långa anfall och kansek avgjort men icke.

chicago släpper 3-0 så lite otur där med. dock var ju krysset nära till hands de med.

+ 4,82 unit iaf
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 22:58   #22
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

florida 4,6 1unit förlust
i grunden ett rent överodds men kollar vi lite på floridas bortamatcher mot wsh ser det väldigt bra ut. florida är ett lag som många gärna vill underskatta sen deras dåliga dagar men spelar helt okej hockey nuförtiden . målvaktsmatchen vinner vokun stort och jag kan se wsh komma in med lite underskattning i denna sitvation vilket kan passa ett lag som florida bra. geni eller idiot?

boston 3,0 1unit förlust
får tillbaka EXTREMT viktiga savard i kväll och de tror jag höjjer många i laget flera snäpp. boston har strulat hela säsongen mer eller mindre och skadorna har varit en relativt stor orsak. boston har inte spelat match på 5 dagar och är såklarthelt utvilade, kan vara ringrostigt men i bostons fall tror jag bara de är bra. x kan mycket väl spelas men vi kör på boston..

dallas 2,3 1,5 unit vinnst
nattens bästa spel tycker jag är dallas för de är ett helt annat lag på hemmaplan och colorado b2b med en del tunga skador. lehtinen tillbaka i stars och 6-1 senaste 7 i dallas mellan lagen. dallas har perfekt lägen att smälla colorado på fingrarna här

Senast redigerad av imo den 2010-01-30 klockan 09:23.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-30, 09:24   #23
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

kunde gått bättre men hade som sagt några stora överodds som tyvär inte gick in denna gång. mitt största spel på dallas satt iaf.

blir nya tag i kväll
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-30, 14:48   #24
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

modo över 5,5 hv71 över 5,5 dubbel odds 3,25 1,5unit förlust
modo har timander out om mina uppgiter stämmer och de gör helt plötsligt läget för frölunda att göra mål betydligt enklare. frölunda som är ett lag fullt av skickliga offesiva spelare men inte alls lika bra bakåt. modo kan man placera under bra framåt mindre bra bakåt i dag hemma utan timander så förutsättningarna på 6 mål eller fler är riktigt bra i dag.

hv kommer från en dålig defensiv match mot modo senast och har strulat då och då i den biten. dock som vi alla vet ruggig bra offesiv när de stämmer(hemmaplan)och när södertälje saknar bjulingi målet men ändå har några spetsar där framme så tror jag på en målrik match även här och liar lite tyngre.

skelefteå-luleå x 4,35 1unit förlust
mycket jämn match där jag tror båda lagen är ganska nöjd med x. känns som de är riktigt svårt att plocka en vinnare i denna då luleå haftotroligt svårt borta här men skelefteå till 2,0 är ju inte heller något man vill spela på så jag tror på x.

Senast redigerad av imo den 2010-01-30 klockan 18:02.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-30, 16:57   #25
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

färjestad 1,75 1,5unit vinnst
brynäs har 2 segrar borta mot fbk sen 2001!!! dock var en utav dem den senaste matchen borta men har för mej de var bra förutsättningar då och jag tror jag testade x2 t o m. nu är de dock tvärtom. fbk utan större skador men.. brynäs har 5 ordinarie backar borta (Simon Bertilsson, Lars Jonsson, Petri Kokko, Sebastian Lauritzen forward, Peter Nolander och Jörgen Sundqvist) mot ett fbk som har kvällsmatch hemma i karlstad. lutar starkt åt en hemmavinnst här.

Senast redigerad av imo den 2010-01-30 klockan 22:03.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-30, 17:41   #26
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

flyers 1,8 1,5 unit vinnst
flyers som ägde stora delar av förra hemmamatchen men spelade lite slarvigt i slutet och tar nu revansch på islanders som man är otroliga 8-0 hemma mot senaste 8 och 13-0 senaste 13 matcherna !!!!! islanders är också inne i en svacka och jag tror de får de ruggigt svårt här. backsidan ser tunn ut nu när witt också är borta och islanders ser lite slitet ut överlag. islanders målisar har inte rosat marknaden på slutet ska också tilläggas och man är ett dåligt bortalag medans flyers är bra hemma.

ottawa 1,95 1,5 unit förlust
här har vi ett lag i storform och inga skador som möter ett canadians med spacek och mara borta. 2 typiska bra hemma lag och jag tycker de är stor fördel ottawa här. canadians precis som islanders ser inte så bra ut på sistone och ottawa är 6-2 senatse 8

st louis 2,0 1unit förlust
stl har spelat bra sen tränarbytet och jag gillar dem mer nu. tror de kan komma upp i samma standard som förra februari där de var enorma columbus spelar inte speciellt bra på just nu och har influensa i laget. 8-0 senaste 8 i st louis mellan dessa...

vancouver 2,1 1unit vinnst
bra odds då toronto är b2b och vancouver kommer gå in hårt här på första borta på en enorm roadie. toronto spelar inte bra och lever oftast på fart och får möta ett lag som spelar snarlikt men har överlag bättre spelare, tung första line och vinner målvakt matchen alla dagar i veckan.

atlanta 3,0 1unit förlust
nashville är nu inne i en enorm svacka och out of conference gynnar atlanata som för övrigt har 2 raka vilket jag gillar med detta med och motgångslag.

cgy 1,75 1unit vinnst
edmonton är sämst. visst är det derby men båda lagen har bedrövlig form men cgy har rent spelmässigt inte varit så jävla dåliga vilket dock edmonton har. 6-0 till cgy sista 6 dessa lag i mellan.

Senast redigerad av imo den 2010-01-31 klockan 11:55.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-30, 22:22   #27
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

kommer inte bli mycket annat än nhl och elitserien (framförallt nhl) men jag måste bjuda på ett vad jag tror riktigt bra spel

Roger Federer 1,61 3 unit vinnst
Han har sett otroligt stabil ut och hade en välldigt enkel match senast mot tsonga där han vann med 6-2 6-3 6-4 tror jag. Han är extremt skärpt vid långa matcher och spelar bättre ju viktigare det är. murray kommer bjuda till match de tror jag säket men känns som när de viktiga bollarna kommer i spel så har federer en riktig fördel. murray som alldrig vunnit någon slam och har förlorat de 2 senaste mot federer får det svårt både mentalt och spelmässigt i morgon. murray kan mycket väl bli tajt på de viktiga bollarna känns det som och kan även tappa humöret. Federers fokus och skicklighet kommer fälla avgörandet förr eller senare i denna härliga match vi har at tvänta oss kl 9 35.

Senast redigerad av imo den 2010-01-31 klockan 11:55.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-30, 22:26   #28
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

ändrar mina max spel till 3 unit.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-31, 23:06   #29
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

dallas ML 1,71 1unit förlust

har precis börjat!!

Senast redigerad av imo den 2010-02-01 klockan 11:13.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-01, 22:47   #30
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

buffalo 2,8 2unit fel info dock hade jag lirat nädå men vart förlust
bra chans här då buffalo har en viss miller i mål mot johnsson. pens är också b2b och buffalo har spelat jämt med pens här. själv skulle jag ha runt 2,5 på buffalo så 2,8 känns helt klart spelvärt.

anaheim 2,45 2unit vinnst
dags för en vinnst i regelation nu på deras bortaroadie och tror hiller som varit strålabnde stora delar av slutet kan komma att stänga igen i dag. vet inte om florida startar med vokun men möter man ett west lag b2b borde man inte göra det tycker jag..hur som helst ligger degen på anaheim.

Senast redigerad av imo den 2010-02-02 klockan 21:08.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td