Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-30, 20:42   #189
tino

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Kommer inte ha tid att fixa allt tills dess (parsa andra bolag osv), eller ha pengar till rulle även om man kan pappersköra. Däremot skulle jag kunna tänka mig det framåt vårkanten. Förhoppningsvis får jag nån krona för fingerskadan, det går isåfall till en rulle.
Synd, men fullt begripligt! Jag kommer att dra igång Etapp #2 med en eventuellt trimmad algoritm beroende på vad mina nya bakåtkörningar ger för resultat och nya loppkriterier i början av nästa år. Säg till när du är redo så kör vi en duell för att visa att det går att vinna fina belopp i praktiken också och inte bara i teorin!

Citat:
Vet att det blev lite OT, men den andra tråden känns övergiven efter att inte haft ett inlägg på över två månader. Var inte meningen att messa upp tråden alls, även om det egentligen hör hemma i andra tråden. Flytta inläggen kanske går.
Lugnt, publicera gärna nya inlägg i EV+ på Trav tråden som sagt, så får mod gärna flytta inlägg från sista sidorna dit om någon mod hittar in hit, annars ingen större fara

Citat:
Ska vi köra "maxat" altså där man får bäst odds så borde vi bygga ett app som automatiskt reggar bäst odds. Altså där man ser oddsen både på fasta och rörliga marknader och där man markerar om man vill ha rörlig eller fast och för vilken häst. När sedan resultatet är klart så får man automatiskt tillgodoräkna sig högsta oddset på respektive marknad. Antar att det är så du tänker, fast utan app.
Mitt program visar odds från ATG, Bet365, Expekt och Ladbrokes, dock ej Unibet. Det underlättar själva redovisningen om vi automatiskt kan registrera spelen med "rätt" odds i Spreadsheet, så att man manuellt inte behöver kolla upp slutodds i efterhand. Säg till under vårkanten när du är redo som sagt, så kör vi med detta!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat