Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-29, 20:03   #13
dNa

dNas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av talysbajare Visa inlägg
Kan tillägga att Colorado lirade alla de matcherna hemma, de är ett annat lag borta. Dallas är också hemmastarka.

I övrigt utan att ha kollat mer än vilka matcher det är så känns väll New Jersey, Washington och Buffalo intressanta.

Vad tror ni om antal mål i Washington - Florida? FLA har hållt ner siffrorna rejält på sistonde. De senaste 5 har dom bara gjort 6 mål och släppt in 5. De har visserligen inte mött några målmaskiner vilket de nu ska. Washington brukar ju vara riktigt glada offensivt, speciellt hemma. Är inte direkt sugen på Över/under (linan visserligen 6.0 vilket jag brukar gilla) men HCP Washington är alltid intressant.
Ok, trevligt med mer info även om jag valde att hoppa den matchen själv. Min åsikt är i alla fall att ML Colorado är mest spelvärda i den matchen, men står som sagt över.

Jag testa faktiskt under 6 mål i Capitals - Panthers, pga av just linan och fick fint odds. Spelade bara 2u då det finns stor chans att den går över, men som du säger har Florida hållt nere siffrorna sina senaste matcher och Capitals måste sluta producera nångång Såg att du spelat -1.5 Caps, så jag hoppas på 3 eller 4-1 för våran skull

Spelar även NJ @ 1.80

Tror jag står över resten om det inte skulle droppa in nån trevlig info senare, får se ikväll kanske blir utgång också, börjar bli rätt dragen redan nu faktiskt

BOL nu
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat